Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My favourite songs #2 ♥

Hi!
Mijn eerste favourite songs (klik) is al een tijdje geleden, dus ik vond het wel eens tijd er een nieuwe te maken. Het is altijd leuk nieuwe liedjes te ontdekken, toch? Kijk mee!
Ll
Bron
Hey Brother - Avicii

Royals - Lorde

Story of my life - One Direction
Ik ben geen fan van 1D, maar dit liedje vind ik wel echt mooi!

COVER - Roar, Katy Perry - Biyce Avenue & Bea Miller
Deze cover van Roar vind ik zo mooi! Hij is van Bea Miller en Boyce Avenue, en Bea vind ik echt zo goed! Ze heeft een aantal professionele covers op YouTube staan, en ik ben er echt fan van. Deze moét je horen!

Shake up Christmas - Train
Als laatste iets héél toepasselijk want nu is het écht bijna kerstmis. Dit liedje brengt me helemaal in de sfeer!

Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment