Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nieuw op GrosBisousXx: Polyvore friday ♥

Hi!
Ik heb Polyvore (klik) leren kennen, heb een account gemaakt en ben nu al verslaafd. Voor diegenen die Polyvore niet kennen; je kan er leuke collages maken over kleding, maar ook over beauty en interieur. Ik gebruik alleen de kleding, maar je kan natuurlijk ook mixen. Je kan zover gaan als je zelf wil; andere achtergronden of tekst toevoegen, het is helemaal jouw keuze. Ik ben nu nog een beetje aan het experimenteren, maar voorlopig hou ik het simpel.
Maar waar deze blogpost eigenlijk over gaat: ik ga vanaf nu elke vrijdag een collage-outfit die ik heb gemaakt met Polyvore op mijn blog zetten. Ik heb er al een aantal klaar, want ik vind het super om te doen! Is dat geen leuke inspiratie voor jullie?
Lees snel verder als je mijn allereerste creatie wil zien! :) Dikke kus, Amber <3

Bordeaux love &lt;3
Sweater Weather! - Deze outfit in een prachtige herfstkleur is perfect voor een typische herfstdag.

Sweater 'hipster' - Pull & Bear, €24
Black skinny pants - Debenhams.com, €43
Vans shoes - Tillys,com, €33
Tiger bag - Victoria's secret, €17
Black hat - River Island, €15
Essie nail polish - 5,82, Beauty.com

#Vans #beanie #hipster #sweater #black #bordeauw #bag #tiger #essie #nailpolish

No comments:

Post a Comment