Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nieuwe IPodhoesjes van AML-telecom + DIY! ♥

Hi!
Ik kreeg onlangs van AML-telecom te horen dat ze graag met mij en mijn blog willen samenwerken. Dat hield in dat ik voor een bepaald bedrag iets mocht uitkiezen op de shop. Dat werd dan opgestuurd en woensdag is dat binnengekomen! In dit artikel laat ik jullie de twee hoesjes zien voor mijn IPod die ik heb uitgezocht - waaronder er één gewoon een simpel wit hoesje is. En daarmee wou ik graag een soort DIY doen! Dus dan zien jullie ook wat ik ervan heb gemaakt. Lees je mee?

Dit is het pakketje toen ik het binnenkreeg! In een dunne doos, veilig & het paste door de brievenbus! Het pakketje kwam echt heel snel aan - na 2 dagen al. Ik ontving 2 hoesjes, dit is het eerste; eerst zie je veel foto's, dan de tekst.





Dit hoesje was apart verpakt in een zakje. Er staat dus 'Ceep calm and carry on' op, een quote die wel bij me past, ik vind echt dat iedereen dit moet naleven! Het is een hard case, lekker handig en niet te groot. Veel bescherming biedt het wel niet, maar dat is bij alle hard cases zo, denk ik. Ik vind het wel gewoon een heel mooi hoesje! Er zijn gaatjes voorzien voor geluids-knoppen, aan-uit knop, oplaad-gaatje, muziek-gaatje, ... Alles waar een opening voor moet zijn ;) Deze vind ik niet meteen terug op de webshop, maar er zijn veel gelijkaardige hoesjes te vinden - ook voor andere telefoons.







Sorry voor het vuile scherm

Dan leek het me een leuk idee gewoon een simpel wit hoesje te kiezen, die ik dan zelf kan pimpen. Is ook meteen een leuke tip! Een simpel, wit hoesje kost meestal bijna niets, en je kan het lekker personaliseren zoveel je wil! Het handige met maskingtapejes is dat als je het beu bent je het makkelijk er weer af kan halen. Het was wel even een gedoe om de 'gaatjes' in het hoesje te fixen, maar het is me gelukt ;) Je kan hier het witte hoesje vinden voor €2,99.

Over AMLtelecom
AMLtelecom (klik) verkoopt hoesjes voor heel veel verschillende telefoons, tablets, van heel veel verschillende merken; Apple, Samsung, Sony, en nog veel meer, onbekendere merken! Neem zeker eens een kijkje als jij nergens een hoesje voor jouw telefoon kan vinden - waarschijnlijk hier wel. Naast hoesjes verkoopt AMLtelecom ook heel veel gadgets, zoals koptelefoons, kabeltjes, ...  Betalen kan heel handig met PayPal, maar ook via overschrijving, ...
Veilig, goedkoop, handig, wat moet je nog meer hebben? ;)

Hopelijk hadden jullie iets aan deze review!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment