Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review lip balm Hema ♥

Hoi allemaal!
Er is dus al een tijdje een nieuwe Hema héél dicht bij mijn school, en ik kon het niet laten deze lippenbalsem te kopen. Gewoon omdat hij er zo schattig uitziet! Ik ga hem reviewen voor jullie, dus ben je benieuwd, lees dan zeker verder!
Dit is de verpakking! Geef toe - hoe schattig is dat met al die vrolijke stipjes? Ik was meteen verkocht! :)
Dit is het enige wat vermeld staat op de verpakking - de lipbalm heeft niet eens een naam, gewoon 'lippenbalsem'... Maar oké. Hmm, framboos! dacht ik toen ik dit thuis, toen ik hem al had gekocht, las. Maar smaakt deze wel echt naar framboos en helpt het je ook je droge lippen te verzorgen...?
Volmondig: JA! Of hij smaakt toch goed. Je smaakt heel duidelijk framboos, redelijk sterk ook, sterk genoeg. Als je van framboos houdt, raad ik deze zeker aan!  
Hij verzorgt je droge lippen wel, maar als je erg gebarsten lippen hebt is deze niet echt geschikt. Het is geen wondermiddel, laat ik het zo zeggen... Hij verzorgd wel een beetje, maar verwacht geen wonderen.
Hij geeft geen kleur af op je lippen, hoewel de balsem zelf wel een kleurtje heeft. Je ziet alleen een klein, subtiel glansje, maar ook dat zie je amper. De lippenbalsem is helemaal niet zo plakkerig, wat ik zelf heel fijn vind! De structuur is gewoon normaal, fijn.
Wat de prijs betreft; hij kost €1,75, prima prijsje voor een lipbalm als deze!
 Ik zou deze lippenbalsem aanraden omdat:
* Ziet er schattig uit
* Ruikt héél lekker als je van framboos houdt
* Goede prijs
* Niet te plakkerig, fijne structuur
Koop deze lipbalm niet als:
* Je niet van framboos houdt
* Je een lipbalm wil die je lippen héél goed verzorgd
Je kan hem kopen bij de Hema voor €1,75.
Dankje voor het lezen! 
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment