Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sinterklaas haul! ♥

Hi!
Ik weet het, Sinterklaas is al een tijdje voorbij, maar toch wou ik mijn cadeautjes aan jullie laten zien. Nu heb ik tijd - de examens zijn gedaan! - en hoewel het bijna Kerstmis is oh yeah leek het me toch leuk. Kijk je mee?
Just a mix...of me | via Tumblr
Bron
Iets heel kleins, maar ik zag in de IKEA heel veel van deze appeltjes en ik vond de print zo schattig ^^ Ik wil nog iets met deze servetjes doen, maar ik weet nog niet echt wat. Misschien in een kadertje stoppen en ophangen? Haha, lijkt me wel mooi ;) Dit had ik zelf gekozen, dus ik wist al dat ik dit ging krijgen.

Yeah! Eén van de cadeautjes waar ik het blijst meest blij mee ben; wreck this journal! Kennen jullie dat? Het is een boek waar allemaal rare en gore opdrachten in staan. Ik zal nog wel eens een update maken waarin ik een aantal uitgevoerde opdrachten laat zien.

Deze geurkaarsjes van de IKEA vond ik ook superschattig! Ze ruiken naar roosjes en oh, ik ben er verliefd op. Dit had ik zelf gekozen, dus ik wist al dat ik dit ging krijgen.

Ik heb een Balmi lipbalm! Hier ben ik ook heel blij mee, omdat ze best moeilijk te verkrijgen zijn hier. Het is wel een vierkante, maar alsnog ben ik er superblij mee! Mijn mama heeft hem gevonden bij de Di.

En bij dezelfde winken (Di) kocht mijn mama ook deze Baby Lips! Wat ben ik hier blij mee. De rage was al een tijdje op gang, en ik ben nu ook mee! Het is in de geur/smaak/kleur Mint Fresh. Ik ben fan!

Dit armbandjes setje van de Primark vind ik ook erg leuk! Héél blij mee. Dit had ik zelf gekozen, dus ik wist al dat ik dit ging krijgen.

En deze snorrenring van Primark is ook zo cute! Hij moet om 2 vingers wat echt onhandig is, gaaf! Dit had ik zelf gekozen, dus ik wist al dat ik dit ging krijgen.

Nog een item van de Primark, namelijk deze uilenketting! Oh, hier ben ik echt veel te laat mee. Maar alsnog vind ik uilenkettingen erg leuk! Hier hingen nog allemaal andere dingetjes aan, maar die ga ik er denk ik af halen. Dit had ik zelf gekozen, dus ik wist al dat ik dit ging krijgen.

Met deze DVD-box ben ik ook héél erg blij! 3 top DVD's in 1 box! 'Dear John', 'Save Heaven' en 'The Notebook'. Ik heb al zin in een filmmarathon! 

Shame on me, maar ik heb de film nog niet gezien. Ik wil zo graag! In de vakantie ga ik sowieso. Dit is het boek bij de film van Catching Fire, je vindt er allerlei grote foto's in, de opbouw van de sets, de acteurs, ... Ik heb dit boek ook bij het eerste deel, superleuk!

En als laatste heb ik nog een laptopsleeve gekregen. Een beetje saai misschien, maar ik had het wel nodig. Deze komt van de IKEA en heeft een felroze kleurtje - hier heb ik ook een IPod-beschermhoesje van. Dit had ik zelf gekozen, dus ik wist al dat ik dit ging krijgen.

Dat waren mijn cadeautjes! Binnenkort zullen jullie ook mijn kerstmis haul zien ;)
Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment