Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

A-B-C TAG! ♥

Hi!

Ik vond het wel weer eens tijd voor een TAG, en deze vond ik héél leuk en origineel! De bedoeling is dat je in Google elke letter van het alfabet typt, en zo de sites vindt die je het meeste bezoekt. Leuk, toch? Zelf was ik stiekem ook wel benieuwd naar de antwoorden ;) Lezen jullie mee?
Plan A

A - Action.be
Gewoon, omdat ik het leuk vind om de 100 nieuwste artikelen of de weekaanbiedingen te bekijken als ik weer eens naar de Action ga! 
B - Beautygloss.nl
Eén van de leukste beautyblogs die ik ken - en die iedereen volgens mij wel kent. Loooove!
C - Cash4girls.nl
Haha, dit was ik alweer vergeten ;) Ik ontdekte deze site via Girlscene, en de bedoeling is dat je door reclame-mails te ontvangen geld verzamelt - per mail krijg je 1 cent ofzo. Ook kan je Facebookpagina's liken, ... Vanaf €10 kan je je geld claimen. Ik zit nu op €0,90 ofzo, en ik ben veel te lui om tot €10 te raken.
D - Destandaard.be
Huh? Ik ga echt nevernooit naar de site van De Standaard. Ik ben geen nerd, hoor! Waarschijnlijk mijn papa ofzo. Tsss...
E - eBay.com
Ik heb nog nooit iets gekocht op eBay, maar ik vind het wel leuk om rond te kijken!
F - Facebook.com
Duhh! De laatste tijd minder, maar Facebook is écht wel belangrijk voor mijn sociale leven.
G - Grosbisousxx.blogspot.be
Mijn eigen blogje, natuurlijk! Eigenlijk vind ik de naam echt niet goed meer, maar goed, het moet maar.
Memories | via Tumblr
H - Hotmail.com
Saai, maar mijn mail check ik gewoon meer dan dagelijks.
I - Instagram.com
Ja, Instagram heeft ook een site, naast een app! Deze site gebruik ik helemaal niet zo vaak, alleen als mijn IPod plat is en ik de oplader niet vind
J - joepie.be
Hier zit ik écht bijna nooit op, maar ik had niets anders bij de J.
K - Kapaza.be
Ik koop er nooit iets, maar verkopen wel! Ik heb onlangs nog een vloerkleed, een DVD en 2 DVD-boxen verkocht. Handig voor als je geld er zo snel doorgaat!
L - Laplusbelledumondeesttoi.blogspot.be
De blog van mijn beste vriendin Emma, maar ze is er zo ongeveer mee gestopt. 
M - Myprettyworldx.blogspot.be
Nog een blog van een vriendin van mij - zij doet het wel nog steeds!
N - nl.wikipedia.org
Tja, iets anders vond ik niet...
O - /
P - Picmonkey.com
Een supergoede site waar ik al mijn foto's mee bewerk! Je kan er zo ongeveer alles doen met je foto's, en het is gratis.
Hehe(:
Q - /
R - /
S - Skinpharma.nl
Met deze webshop heb ik vroeger nog samengewerkt.
T - Twitter.com
Ik zit echt amper op Twitter, maar soms als ik me verveel ga ik nog wel eens naar die site.
U - /
V - Veracamilla.nl
Nog een hele leuke, bekende blog die ik vaak bezoek!
W - WeHeartIt.com
Oh, hier hou ik ook van. Ik krijg er echt inspiratie van! Wil je me volgen? Klik hier.
X - /
Y - YouTube.com
Voor liedjes of filmpjes zoals shoplogs, tutorials, ...
Z - /
Y..
Ik kon niet bij elke letter iets vinden, maar bij de meesten wel. Vonden jullie deze TAG leuk?
Neem hem gerust over op jouw blog!
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment