Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Christmas & New Year Haul ♥

Hi!
Ja, ik ben er echt laat mee - I know. Maar toch wou ik de cadeautjes die ik heb gekregen van mijn familie voor kerst en oud en nieuw aan jullie laten zien! Ik moet zeggen dat ik alweer verwend ben geweest ;) De meeste dingen had ik op mijn wishlist gezet en wist ik al dat ik ze zou krijgen, maar toch ben ik echt superblij met al mijn cadeautjes! Klik op 'read more' voor meer!



Als eerste het cadeau waar ik misschien wel het meest blij mee ben - het boek 'Beauty' van Lauren Conrad! Ik had er zo-veel over gehoord, en ik moest en zou het hebben. En nu is het eindelijk in mijn bezit! Ik heb het inmiddels al gelezen en kan het iedereen aanraden.

Deze foto is niet van mij, omdat de foto die ik had toch een beetje wazig was. Klik op de foto voor de bron. Anyway, deze nagellak wou ik al lang, omdat hij me zó mooi leek! En dat is hij ook - kijk maar naar de swatch :) Dit cadeautje heb ik samen met het boek van Lauren Conrad gekregen van mijn oma en opa.

Dit notitieboekje vind ik ook superschattig. Dat appelprintje, cute! En notitieboekjes, daar kun je toch nooit genoeg van hebben!?

En dan deze kaars... Ik hou echt van kaarsen, en zeker van geurkaarsen. Dit is de geur appel-kaneel, en het glas is in dezelfde print als het boekje. Superleuk! Dit kreeg ik van mijn mama en papa, samen met dat boekje.

Dit boek vind ik ook erg leuk! Het staat vol met leuke nail-arts. Nu ben ik niet echt handig daarmee, maar ik ben van plan de patroontjes eens te proberen op mijn nagelwiel i.p.v. op mijn eigen nagels.


Een dotting tool kreeg ik ook! Deze is van Bourjois, en ik wou al langer zo'n pen waarmee je stipjes op je nagels kan zetten.


Deze penseeltjes heb je nodig om sommige nail-arts in het bovenstaande boek te maken. Zonder deze kan je niet ver, en daarom kreeg ik deze erbij. De 3 bovenstaande cadeautjes kreeg ik ook van mijn ouders!


Deze stempels vind ik heel erg leuk! Zwarte inkt zou ook nog wel handig zijn, maar deze vind ik wel leuk en fel; neon oranje en roze! Ook dit setje kreeg ik van mijn mama en papa.


Dit tasje kreeg ik ook nog van mijn ouders. Ik had deze gezien op de site van de Blokker en hij leek me erg mooi! Alleen viel hij me in real life een beetje tegen... Ik ga hem niet echt gebruiken als 'handtas' ligt dat aan mij of klinkt dat woord echt tuttig!?... Maar ik heb hem bv. gebruikt als 'handbagage' waar ik zo mijn IPod, oortjes, boek enzo instop in de auto op skivakantie.


Elk jaar geeft mijn andere oma voor kerstmis aan elk kleinkind een boek. Ik kreeg deze; 'Chatroom' van Helen Vreeswijk. Haar vind ik een hele goede schrijfster dus ik was wel benieuwd naar dit boek!

Voor nieuwjaar kopen wij (met 'wij' bedoel ik mijn ouders, broers en ik) voor iedereen een cadeautje van €1. Iets heel kleins dus, maar we vinden het gewoon leuk om van die kleine, grappige of 'nuttige' dingen te krijgen. En toch ben je maar €4 kwijt!
Dit kreeg ik van mijn mama, washi tapejes van de Hema! Niet bepaald onder de €1 (€2,75), maar deze had ze nog liggen.


Van mijn broer Robbe kreeg ik nagellak en nepsnorren...

Van mijn papa - hier vreesde ik het meeste voor - kreeg ik vreselijk charmante been warmers. Ja, hij is niet echt mee met de trends... Haha, wat moet ik hierop zeggen? Het is schattig.

En van mijn andere broer, Lars, kreeg ik popcorn. Buiten het feit dat ik nog een paar pakjes thuis heb liggen is dit ook echt een leuk - en vooral lekker - cadeau!

Voor nieuwjaar (nieuwjaarsbrieven) kreeg ik van mijn peter en oma vooral geld, maar ook dit schattige ringetje en onderstaand blikken doosje - lekker kitch :) Ze zijn beiden echt heel leuk en schattig!


Ik zeg het nog eens - ik ben echt superblij met alle cadeautjes. Als jullie dit lezen: dankjulliewel allemaal! <3
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment