Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

GrosBisous bestaat vandaag 1 jaar! ♥

Hi allemaal! 
Vandaag is een hele speciale dag voor mijn blog. GrosBisous bestaat vandaag namelijk precies 1 jaar! In dit artikel vinden jullie cijfers en wat vragen & antwoorden over mijn blog! Lezen jullie mee?
None of my followers have kiked me :c kik: beautiful_massacre_
DE CIJFERS
65 volgers op Bloglovin'
43 volgers op Google Friend Connect
203 artikelen
20312 pageviews (Waarschijnlijk nu al meer :))
14 samenwerkingen met bedrijven/webshops

My life!

VRAAG & ANTWOORD
* Wat met mijn vorige blog?
Voor de mensen die het niet weten; voor deze blog had ik nog een andere blog, genaamd YouAre Beautiful. Ja, haha, lach me maar uit. Hoewel ik de naam die ik nu heb ook niet echt fantastisch vind, maar goed. Hier kan je mijn vorige blog bekijken, als je dat zou willen. Ik waarschuw je: géén kwaliteit, géén schrijfstijl, gewoon niets. Mijn header werkt niet eens meer... Ik kreeg geen of amper comments en had ook amper views. Maar toch ging ik door, ik vond het leuk! Geen idee eigenlijk waarom hij nog bestaat, haha!
* Hoeveel tijd spendeer ik per week aan mijn blog?
Ik denk op gewone weekdagen een half uur, woensdag een uur en in het weekend (za + zo) 3 uur. Dat komt in totaal per week zo'n 6 uur! Maar dat is niet alleen schrijven; ook foto's maken, DIY's doen, bewerken van foto's, ... Maar het kan verschillen per week hoor. Tussendoor lees ik ook veel blogs, maar de tijd dat ik echt aan mijn blog zelf werk, denk ik toch dat dat redelijk juist zit. Tijdrovende hobby, haha :)
* Hoe & waarom ben ik begonnen met mijn blog?
Deze blog ben ik begonnen omdat ik na YouAreBeautiful met een schone lei wou beginnen. Nieuwe lay-out, professioneler, mooier, ... Maar mijn aller-aller-eerste blogpost op mijn vorige blog dateert van 7 juli 2012, al even geleden dus! Toen ben ik begonnen door een vriendin, Kaat, klik hier om naar haar blog te gaan. Zij had en heeft nog altijd ook een blog, en het leek me zo leuk dat ik er ook één begon! Ongeveer tegelijk ontdekte ik de filmpjes op YouTube. Mascha, VeraCamilla, Teskuh, ik was fan. Ik volgde toen ook hun blogs en zo legde ik de link!
* Wat wil ik nog bereiken met mijn blog?
Ik zou heel graag nog meer volgers en lezers krijgen, natuurlijk. Ook zou ik graag eens naar een persevent gaan! Ik ben al eens uitgenodigd door LUSH voor hun nieuwe wintercollectie, maar toen 'durfde' ik nog niet ofzo. Nu wel! Voor de rest weet ik het niet zo goed, ik zie wel wat er komt!
* Hoe kan ik mijn blog nog verbeteren?
Ik zou het héél graag volhouden om elke dag een artikel te posten. Dat doe ik nu, elke dag komt er een artikel online om 14:00. Dus ik schrijf veel artikels op voorhand, zodat ik toch elke dag iets kan posten. Meestal heb ik 3 artikels klaarstaan voor de volgende 3 dagen, dus als ik dan een dag niets kan schrijven omdat ik het te druk heb met school, is dat helemaal niet zo erg. In het weekend probeer ik dan wat meer vooruit te werken, zodat er toch elke dag een artikel online komt!
* Met wie heb ik al samengewerkt?
In totaal met 14 webshops/bedrijven, superleuk! Eéntje daarvan moet nog binnenkomen, maar die reken ik er even bij. Ze zijn niet allemaal opsturen-review, soms is het ook gewoon een andere samenwerking. Ik som even alle webshops & bedrijven op + de reviews! Hier komen ze:
Trind.com - review
Skinpharma.nl - review
AlcareAloë - review
Phonegeek - review
Webstash
Kralenhoekje - review
Yves Rocher - review
AML Telecom - review
TEZS - review + winactie (open!)
Kneipp - review
MooiMobiel - winactie (gesloten)
Goedkoopstehobby.nl (nog niet aangekomen)
FreshWaterValley.be - review komt eraan!
OohLaLa.nl

.

THEN & NOW
Precies 12 maanden geleden postte ik op deze blog mijn aller-aller-eerste artikel, dat kan je hier teruglezen als je dat wil. Ik merk echt wel dat ik nu héél anders mijn berichten schrijf! Niet alleen de onderwerpen, maar ook de schrijfstijl. Nu bewérk ik mijn foto's - toen was ik daar veel te lui voor en dacht dat het geen nut had - en nu zijn mijn foto's tenminste van goede kwaliteit. 
Ik wil niet zeggen dat alles nu perfect is, maar ik heb er toch meer aandacht voor. Ik bewerk mijn foto's bijna altijd met Picmonkey, maak ze kleiner en zet er eventueel een filter overheen. Het kost meer tijd, maar dat is het wel waard, vind ik!
Ik maak mijn foto's nu ook altijd met het fototoestel van mijn papa, omdat die gewoon goed is - hij kan goed inzoomen en is heel scherp! De onderstaande foto is het fototoestel van mijn papa, en ik :)  Je kan er wel niet mee filmen, daarom wil ik eigenlijk investeren in een goede camera, met een goed, scherp fototoestel en ook nog een filmfunctie in HD! Haha, ik ben veeleisend en het zal niet goedkoop zijn ook, maar ik ben ervoor aan het sparen.


Hopelijk vonden jullie het leuk - en blijven jullie me volgen! Ik hou van jullie <3
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment