Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

GrosBisous op social media + inspiration ♥

Hi!
Natuurlijk moet ik mee zijn met de tijd - en daarom heb ik ook veel social media-accounts. Soms wat persoonlijkere (Instagram, klik), soms inspiratiebronnen (WeHeartIt, klik & Tumblr, klik), ... Sinds kort heb ik nu ook een Facebookpagina voor mijn blog (klik)! Op die pagina houd ik jullie op de hoogte van nieuwe artikels op mijn blog, leuke kortingscodes, winacties, ... Ik zou het leuk vinden als je die zou liken :)
Met 1 klik kan je ook hiernaast, in de zijbalk, naar mijn social-media-accounts gaan. Ik leg jullie nog wel uit in een artikel hoe je die moet toevoegen!
Trouwens, even random: Dit is het 200ste artikel op mijn blog! Herinner je je nog mijn 100ste artikel (klik)? Het gaat zo snel! Op naar de 300, haha! :)
Dat wou ik even meedelen :) Tot slot heb ik nog wat leuke, inspirerende plaatjes van WeHeartIt, gewoon, omdat ik van WeHeartIt hou.
Untitled


vintage | Tumblr

Docs

so cute :3 | via Tumblr

Suck.

♔

W

Fuck society. | via Tumblr

Fairy dust

.

Untitled

Cutie  | via Facebook

Hope you enjoyed it!
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment