Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Happy new year + The 9 most loved posts of 2013! ♥

Hi!
Vandaag is het 1 januari en dat betekent: 2014 is begonnen! Ik zeg het elk jaar, maar 2013 is écht snel gegaan. Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige vakantie, en gezellige feestdagen achter de rug hebben! Ik heb er alvast van genoten. Vandaag zet ik voor jullie mijn meest populaire artikelen op mijn blog op een rijtje - zo kan je ze makkelijk teruglezen klik op de titels! Enjoy ;)
Untitled

Geen idee waarom - het is toch gewoon maar een simpele TAG - maar dit artikel had de meeste pageviews. Heel populair dus, deze TAG!

Ook hiervan had ik niet verwacht dat zoveel mensen het zouden lezen, en ik had er ook aardig wat reacties op! Het is natuurlijk wel heel handig...

Natuurlijk - iedereen houdt van de Primark ;) Maar toch is mijn wishlist van de Primark meer bekeken dan mijn shoplog zelf! 

Deze staat ook heel hoog op de lijst! Nail-art inspiratie. 

Lang geleden dat ik nog eens een FOTM heb gedaan - ik was het zelfs al bijna vergeten! Maar deze summer-versie vonden jullie blijkbaar ook erg leuk.

Ik werd erg verwend dit jaar met mijn verjaardag (20 augustus), en in dit artikel konden jullie de cadeautjes zien die ik had gekregen. 

Net zoals de Primark is de Action ook heel populair. Minder dan Primark, maar toch ;) Dit artikel is ook al redelijk oud, maar heeft toch veel views.

Dit artikel is nog helemaal niet zo oud - 6 december 2013 - maar was/is toch heel populair bij jullie! Ik had toen best veel gekocht, verspreid over een paar weken, en ik weet dat jullie van shoplogs houden. Ik ook!

En natuurlijk mijn shoplog van de Primark. Deze kon niet ontbreken! 

Conclusie: Jullie houden van zowat alles wat op deze blog verschijnt; TAGs, DIYs, shoplogs, wishlists en inspiratie. Dat is super!

Bedankt voor het lezen, en nogmaals: een geweldig 2014 gewenst!
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment