Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Landen die mijn blog bezoeken ♥

Hi!
Ik vind het leuk om te kijken waar mijn bezoekers vandaan komen en hoe ze op mijn blog terecht zijn gekomen. Ik heb al 2 keer een 'Vreemde zoekwoorden'-post gedaan, klik en klik. Dit zijn de woorden die bezoekers intypen in Google bv. en dan op mijn blog terechtkomen. Nu merkte ik bij die statistieken ook landen op die mijn blog bezoeken. Dat zijn vooral België en Nederland, maar ook heel veel 'vreemde' landen. Benieuwd? Lees verder!
* V.S. - 147 pageviews
* Duitsland - 33 pageviews
* Rusland - 19 pageviews
* Servië - 7 pageviews
* Frankrijk - 3 pageviews
* Suriname - 3 pageviews
* Wit-Rusland - 2 pageviews
* Bulgarije - 1 bezoek
* Italië - 1 bezoek
* Thaïland - 1 bezoek
* Indonesië - 1 bezoek
* Nieuw-Zeeland - 1 bezoek
* Oostenrijk -  1 bezoek
* Dominicaanse Republiek - 1 bezoek
HakunaMatata
Haha, je ziet het: mijn blog wordt over de hele wereld gelezen! Ik snap wel niet wat ze eraan hebben, maar goed.
Have a nice day! Dikke kus, Amber <3

No comments:

Post a Comment