Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

MooiMobiel.nl; uitslag winactie + what I received ♥

Hi!
Tot gisteren konden jullie meedoen aan mijn winactie in samenwerking met MooiMobiel.nl (klik) . Je kon €20 shoptegoed winnen bij de webshop, die je kan besteden aan hoesjes voor veel verschillende gsms, maar ook allerlei gadgets voor je tablet of telefoon. Superleuk!Vandaag heb ik de uitslag van de winactie voor jullie, én wat ik heb gekregen van MooiMobiel - want ik mocht ook nog iets uitzoeken. Lees snel verder!

Ik heb 2 dingetjes uitgezocht. Ten eerste een hoesje voor de IPhone van mijn mama. Voor mijn IPod (IPod touch 4) waren er amper hoesjes, en diegenen dat er waren, vond ik niet zo mooi. Ik heb ook van die 'button'stickers besteld! Dat is erg leuk, ook meteen een tip voor de winnares ;) Het zijn van die stickertjes die je op de 'home-knop' van je IPod/IPad/IPhone kan plakken. Ze zijn zo schattig! Ook krijg je bij elke bestelling een gratis cadeautje - wat elke maand veranderd - en deze keer was dat een pen. Hier wat foto's van mijn aanwinsten!



En dan natuurlijk - de uitslag van de winactie! Als eerste beloof ik dat ik eerlijk ben geweest. Ik heb de winnares random gedraaid op de FruitMachine, en ik heb maar 1x gedraaid. Eerlijk is eerlijk... Goed, de winnaar; proficiat aan... *tromgeroffel*...
YVON S! Gefeliciteerd, ik stuur je een mailtje :) 

Voor de anderen: het spijt me dat jullie niet gewonnen hebben, maar don't worry; binnenkort komen er een paar nieuwe winacties aan!

Bedankt voor het lezen! Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment