Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nieuwe Essence-nagellakjes! ♥

Hi!
Essence gaat zijn assortiment weer vernieuwen, yay! Vanaf februari zullen ze in de winkels verschijnen.Ik ben wel fan van de nagellakjes van Essence, omdat ze lekker cheap zijn en toch wel van goede kwaliteit zijn. Goed nieuws dus dat er nieuwe kleurtjes en effecten bijkomen. Ik ben echt fan en kan niet wachten tot februari! Daarom zet ik alle nieuwkomertjes even op een rijtje voor jullie. Benieuwd naar meer? Klik op 'Read more'!

ESSENCE EFFECT NAILPOLISH
   
01 Pixie Dust - 02 Baby You're a Firework - 03 Glitz & Glam

    
04 Skyfall - 06 Party In a Bottle - 07 Blue Jeaned

  
08 Heart Explosion - 09 Hey Mister Sandman - 10 Glitterbomb

    
11 Partycrasher - 12 Bejeweld - 13 Laser Show - 14 Flash Powder

ESSENCE SPARKLE SAND EFFECT
 
183 Be My Lucky Star - 182 Hello Rosy

ESSENCE COLOUR & GO NAILPOLISH
  
167 Candy Love - 168 Love Me, Cupcake - 169 A Hint of Love
 
170 Beijos de Brazil - 171 Galactic Glam - 172 Splash!

173 Over the Rainbow - 174 Purple Star - 175 Be Berry Now

176 Headphones On! - 177 Happy End - 178 Hello Spring!

179 Roller Coaster - 180 It's Raining Men! - 181 Once Upon the Time

Ik heb mijn favorieten al, ik kan niet wachten tot februari! Wat vinden jullie van deze nieuwe lakjes? 
Xoxo Amber

No comments:

Post a Comment