Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OOTD| Libelle chic ♥

Hi!
Ik merkte in de enquête die ik een tijdje geleden deed (klik) dat jullie OOTD's leuk vinden om te zien. Daarom laat ik vandaag de outfit zien die ik aanhad op kerstavond! Hij is niet heel chic, maar bij ons is kerstavond ook niet echt een heel chic diner ofzo. De foto's zijn genomen in Antwerpen aan de kaai en bij mijn groottantes oude, gezellige huisje in de stad. Kijk je mee?














Blouseje - JBC
Broek - Primark
Blazer - H&M
Strikje - Primark
Oorbellen - ?
Schoenen - Flair by Torfs

Ik zou deze outfit ook gewoon voor school kunnen dragen, met i.p.v. de grijze broek een gewone jeans, of i.p.v. de blazer een gewoon zwart vestje. Ik ben vooral verliefd op het blouseje!
Xoxo Amber

Met dank aan mijn broer Robbe, fotograaf van dienst ;)

No comments:

Post a Comment