Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review | Kneipp douche foam - lavendel ♥

Hi!
Ik mocht van Kneipp een za-li-ge foam douchegel testen, en vandaag heb ik de review voor jullie! Ik had nog nooit eerder een foam douchegel gehad, en ik kan alvast verklappen dat het echt heerlijk is. Meer weten? Lees snel verder!

Bovenstaande opschriften van de verpakking vind ik allemaal al erg grote voordelen! Zonder parabenen, minerale oliën of zeep; dat is dan al zeker niet slecht voor je huid!

Zo ziet de substantie eruit als het meteen uit de verpakking komt... Als een soort gel.

Meteen daarna wordt het een soort mousse, erg gaaf! Het duurt misschien 10 seconden voordat de substantie van gel naar mousse in getransformeert, dus ik moest snel zijn met fotograferen :)

Ik vind deze douchegel echt héél erg goed! Ik werd heel erg ontspannen na het gebruiken van deze douchegel, de geur is zo zalig! Ik heb deze foam douchegel in de geur lavendel, en ik moet zeggen dat je dat ook heel duidelijk ruikt, erg lekker, maar je moet van lavendel houden! 
Je moet wel opletten met het spuitknopje wat? Is dat een woord? Je snapt wel wat ik bedoel..., doseren is namelijk redelijk moeilijk. 

+ Héél erg lekkere geur als je van lavendel houd, die ook blijft hangen
+ Foam douchegels zijn grappig :) Die 'foam' voelt zo leuk!
+ Er zitten geen chemische goedjes in
+ Het maakt mijn huid gewoon goed schoon en zacht
- Doseren gaat moeilijker

Van deze lijn van foam douchegels heb je naast de lavendel-geur ook nog munt-eucalyptus, lekker fris! Ik hou wel van lavendel, dus ik ben blij met deze. Maar als je liever iets frissers wil, voor 's ochtends bijvoorbeeld, is die andere wel een goed idee!

CONCLUSIE: Ik ben echt heel erg tevreden! De geur is heerlijk, de 'mousse' is heel grappig en leuk om je mee te wassen en ik vind hem gewoon prima! Aanrader, dit, echt waar!
Adviesprijs: €6,99

Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment