Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TEZS.nl; review + winactie! ♥

Hey allemaal!
Een tijdje geleden kreeg ik een pakketje opgestuurd van de webshop TEZS.nl (klik). Deze webshop verkoopt nagelstickers, liptattoos, neptattoos, ... Ik mocht een paar dingen uitzoeken die ik dan kon reviewen voor jullie. En dat heb ik natuurlijk gedaan :) Naast de review mag ik ook nog een aantal dingetjes weggeven aan jullie. Superleuk, natuurlijk, en je hoeft er helemaal niet veel voor te doen. 
Lees je mee?


Toen ik hoorde dat TEZS.nl vooral 'Tattoos' verkocht, vond ik het eerst een beetje... raar. Maar uiteindelijk vond ik het echt heel leuk! Ze hebben namelijk veel 'stoere' tattoos, die mij deden denken aan motorbikers enzo. Maar daarnaast hadden ze ook superleuke, bijvoorbeeld veertje of een snor! Ik heb de snor uitgekozen, het leek me wel grappig om die op mijn vinger te doen. Dat snorrentattootje zit ook in de winactie, wat ik stiekem erg leuk vind!
Het aanbrengen ging erg makkelijk ook omdat de gebruiksaanwijzing achterop de verpakking stond en in minder dan 20 seconden had ik een superleuke, scherpe, pikzwarte snor op mijn vinger. Hoe schattig!





----


Na een dag en een nacht zag de tattoo er zo uit... Maar ik heb die dag wel erg veel gedaan met mijn handen; veel geschreven enzo. Maar alsnog vind ik deze neptattoo heel erg leuk, bijvoorbeeld voor een feestje!
+ Erg leuk, grappig en origineel
+ Het kost maar €0,50
+ Heel makkelijk aan te brengen
- Na een dag en een nacht is het grootste deel er al af

Nagelstickers zijn voor mij echt i-de-aal. Een gewoon, simpel kleurtje op je nagels is wel leuk natuurlijk, maar als je bijvoorbeeld een feestje hebt, vind ik dat soms toch iets te simpel. Dan doe je toch ook geen spijkerbroek aan, maar een jurkje? Omdat ik véél te onhandig ben voor nail-art, zijn nagelstickers geweldig. Op TEZS.nl verkopen ze erg erg leuke! Eén setje heb ik uitgetest, één setje zit in de winactie. De nagelstickers! Het was voor mij de eerste keer dat ik ze gebruikte, maar het is veel makkelijker dan ik dacht. Gewoon plakken, bijknippen en eventueel vijlen en tadaa! Ik vind het er erg leuk uitzien!



----

Ik moet toegeven dat ik niet echt het 'stappenplan' voor het aanbrengen van nagelstickers heb gevolgd - ik was zo enthousiast dat ik gewoon de stickers rechtstreeks op mijn nagels heb geplakt, zonder ze eerst wat ruwer te maken, te ontvetten, en wat je allemaal moet doen. Niet echt zo slim, ik betwijfel niet dat als ik dat 'stappenplan' wel goed had gedaan, de nagelstickers veel langer hadden blijven zitten.
Na een dag en een nacht zagen mijn nagels er zo uit. 2 stickers waren spoorloos verdwenen en van de anderen waren er een paar paarse bolletjes afgevallen. Conclusie: ik raad aan deze nagelstickers aan te brengen voor een feestje, of voor een trouw/familiefeest ofzo, omdat ze niet zo heel lang blijven.
+ Leuk patroontje
+ Perfect voor als je toch net iets meer op je nagels wil, maar niet handig bent
+ Leuk voor een feestje
- Ze houden het niet heel lang 

WINACTIE!
De ene winactie is nog maar net afgelopen, en hier is de volgende al, haha! Ik mocht een paar dingetjes weggeven van TEZS.nl. Dit is wat je kan winnen: 





Wat moet je doen?
* Reactie achterlaten met een geldig e-mailadres OF een mailtje sturen naar mij (klik) waarin je vertelt welke extra kansen je hebt gedaan (eventueel)

Wat mag je doen?
* GrosBisous volgen via GFC + 1

Dit is het totale pakketje dat naar de winnares opgestuurd word.
Je kan nog meedoen tot 14 februari - omdat ik dat een mooie datum vind :)

Doe je mee?
Xoxo Amber <3

No comments:

Post a Comment