Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wishlist van Ooh La La ♥

Hi!
Onlangs heb ik een superleuke webshop ontdekt, Ooh La La. Grappige naam ook, haha ;) Ik zag meteen al superveel leuke spulletjes die ik echt moet hebben, en die vind je in dit artikel, plus ook de linkjes - zodat als jij er even gek van bent als ik, de spulletjes meteen kan bestellen, haha ;)
Ze verkopen echt superveel sieraden, er is enorm veel keuze - dus je vind ook best wel veel favorieten van mij in deze post, ik kon niet kiezen! En voor zo'n prijsjes... Oohlala haha, ik ben echt enthousiast! 

KETTINGEN
Vintage fox ketting
Olifantjes kettingen (grote olifant bedel ketting)

Goudkleurige strikjes ketting

Libelle ketting

*click* Camera ketting (zwart)

Big Bronze owl (grote uil ketting brons)

ARMBANDEN
Bronskleurige love armband met bruin knoopbandje A0061

RINGEN
Bunny ear ring (schattige konijnen oortjes ring) R0097

Geek chic: Nerd bril ring R0160

Vintage bronzen infinity ring R0156

Vintage mr fox ring (vossen ring met lange staart) R0091

OORBELLEN
Anker oorknopjes O0117

Vintage camellia bloemen oorbellen O0099

Vintage uilen oorknoppen brons of zilverkleur O0084

Petit goudkleurige studs oorbellen O0134

ANDERS
Katten oortjes horloge H0038

Wauw, ik ben écht fan! Ik word er helemaal hebberig van, haha ;)
Wat vinden jullie van deze sieraden?
XOXO Amber <3

No comments:

Post a Comment