Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Collective haul met o.a. Action, IKEA & H&M ♥

Hi!
In dit artikel laat ik jullie weer wat aankoopjes zien die ik de laatste tijd heb gedaan. Ik ben niet zo veel gaan shoppen deze maand(en), dus het is ook nog wel van een tijdje geleden. Ik ben bij Action, IKEA, H&M, Pimkie en Hema geweest, waar ik superleuke dingetjes heb gekocht! Ik weet niet van alles nog de prijzen, maar ik schat het wel :) Ik ben erg blij met alles... Klik op read more voor meer! <3

Pimkie - zwarte kat ring - €4,95 (was toch te groot gekocht, erg jammer!)


H&M - bolletjestrui - €20

HEMA - roségouden nagellak - €1

Action - reinigende poriënstrips - minder dan een euro

Action - reinigingsdoekjes - minder dan een euro

Action - 3 simpele notebooks - minder dan een euro (deze ga ik nog 'pimpen', komt nog een artikel over :))

Action - notebook - een euro?

Action - 2 canvasdoeken - 2 euro? (komt nog een DIY waar ik deze gebruik!)

Blokker - nepkaarsjes - €1,99

? - printed bag - €5

Kruidvat - coverstick - €1,99

Colruyt - Baby Lips in Pink Punch - 4 euro?

IKEA - vloerkleed - €30

IKEA - kussentje - €1

IKEA - opbergdoosjes - €4

Action - Purol bee lipbalm - €1,40

Action - Washi tapejes - €0,79

Action - gezichtsscrub - een euro?

Action - oogreinigingslotion - een euro?

H&M - studded bracelet - €1 (sale)

Het was best veel, dus daarom zet ik er ook niet te veel uitleg bij...
Hopelijk vonden jullie het leuk - ik ben alvast érg blij met alles! Ik ben goed geslaagd :)
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment