Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Column: Review New in ♥

Hey allemaal!
Jeuj! Het is eindelijk weer dinsdag. En dus tijd voor een nieuwe column.
De meeste column's gaan over kledingstukken, en ik dacht eens wat anders te doen. Eigenlijk gaat het ook een klein beetje over kledingstukken, maar ik doe namelijk een review over mijn laatste aanwinsten!  Sommige dingen nog van kerstmis en nieuwjaar... oeps beetje laat hehe maar hej, wat maakt het uit? :)
Ben je dus benieuwd naar mijn laatste aanwinsten? Ik schrijf er ook bij wat ik ervan vind, en wat tips over alles! Lees snel verder! 
1) Parfum. €50
Elke fashionista heeft het toch nodig, niet? Een perfecte parfum! En bij deze, geef ik jullie niet alleen een review, ook enkele voorwaarden waaraan een parfum moet voldoen.

♥ Hij moet heerlijk ruiken, natuurlijk! Je koopt toch geen parfum die geen lekkere geur heeft? Het kan ook zijn dat jij van menig over een bepaalde parfum verschilt met anderen. Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak. Maar toch is het belangrijk om even met anderen te overleggen, verschillende parfum's uitproberen,... . Jij bent niet de enige die jouw parfum ruikt als je hem aanhebt, remember? Jouw omgeving moet hem ook goed vinden, anders loopt iedereen weg van jou! Haha :)

♥ Hij moet bij jouw passen. Koop geen sterke parfum als je een optimistisch, kleurig, fleurig, altijd zomer gevoel- meisje bent! Koop echt iets in jouw stijl. Ben je eerder een zachte persoon? Koop dan ook een zachte parfum.

♥ Het flesje... het klinkt een beetje raar maar ik vind het toch altijd leuk als hij een mooi flesje heeft! Heb je zin om mijn Tumblr even te checken? :) klik.♥ Just abit different .

 Hier even de review van mijn parfum. Ik kocht 'La vie est belle' van Lancôme. Ik kocht hem in de INNO. Op de geur was ik meteen verliefd. Eigenlijk heeft een vriendin hem aangeraden, dus was ik al zeker dat toch minstens 2 personen hem goed vonden. Het doosje op zoch is al heel mooi, met een soort gitter erop. Het flesje, super! Basic maar zeer aantrekkelijk! Echt een topper. Het enige nadeel van deze aankoop is dat hij redelijk sterk is. Alhoewel de geur op zich zacht, fleurig, summer feeling,... is :) Je moet er dus niet  te veel van op doen.

  
wel spijtig dat je de glitter niet zo goed ziet op het doosje. (op de foto).♥

   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2) Trui € 59
 Een mooi lang vest van de Vero moda. Op zich niet zo veel op op te merken. Alleen vind ik hem super mooi! En warm. Hij is namelijk gemaakt uit wol... hmmm :) Ook deze was een echte topper! Hij kostte €59. Er was een klein gaatje in (dat meteen genaaid werd door oma) waardoor we nog €10 korting kregen! Ik was er heel blij mee omdat ik echt al lang opzoek was naar het mooiste en perfectste lange vest!

♥ Review: het is warm, heel mooi en fashionable, van prijs valt het nogal mee, wel wat prikkelend (wol) dus je moet er een t-shirt met lange mouwen onder doen, ze is lang dus je kan ze niet echt onder een korte jas aan doen. 


(op de foto ziet ze er een beetje groenig uit... in het echt is het donker grijs achtig! :)

                                                            ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3) tijsdchriften.  €3.99  en  €4.90
Ik kocht onlangs met Amber - ja Amber van deze blog - het tijdschrift Fashionista in een buurtwinkeltje. Ik kende het al lang, kocht het af en toe maar nu was het écht lang geleden. Ik dacht, waarom niet? ik hou van mode en natuurlijk girly things. Het perfecte tijdschrift voor mij dus! Fashionista - €3.99
Een paar dagen later wou Amber eventjes gaan kijken in de standaard boekhandel voor het tijdschrift 'Hoe Overleef Ik'. Het is een beetje buiten onze leeftijdscategorie misschien, maar zij wou gewoon een kijkje erin nemen omdat men zei dat ze erin stond met haar blog! Dus, ik was meegegaan naar de Standaard Boekhandel, en mijn oog viel op een dubbele 'Elle'. Iedereen kent het wel. Echt een goed tijdschrift maar redelijk duur. Ik zag het exemplaar van de Nederlandse en Belgische editie samen voor de prijs van 1. €4.90 dus! Geweldig toch? Ik kocht het meteen.

♥ Tja een review? Haha van een tijsdchrift kan je niet echt een review doen he :) Kies gewoon het genre dat je graag leest en na een paar aankopen van verschillende tijdschriften weet je wel welke toppers en welke floppers zijn 

      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4) Ugg's €159.
Ik wou ze al heel lang, die Uggs. Maar ze kosten natuurlijk redelijk veel. De hoge ronde de €200 en dat vond ik wat veel, aangezien ze binnen een 2 tal jaar waarschijnlijk toch kapot zijn/ te klein zijn,. Maar die lage, mini's kosten maar €159! En ik was meteen verliefd... ze zijn zo schattig, hihi, ik wou ze echt! En yes, ik kreeg ze! Ik heb gekozen voor de donker bruine chocolade kleur.

 ♥ Review : Ze zijn zooo heerlijk warm! Ze zijn mooi en fashionable, ze kunnen tegen de regen tot zover het heeft geregend (ik heb ze +/- 2 weken), de regen vormt wel kleine stipjes maar die kan je er perfect afborstelen, ik weet wel niet of ze tegen de sneeuw kunnen, waarschijnlijk niet :( Ze zijn dus niet echt waterdicht maar als het een beetje regent, worden ze wel niet doordringt door de regen. Waarschijnlijk omdat ze zo warm (wollig) zijn.







                                                         ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5) jas New Look €78
Een echte mooie stoffen jas. Ja, elke fashionista heeft deze toch wel hangen he? Ik had een rode (maar die was een beetje te klein) en had graag nog een donker blauwe. Ik vond er een suuuper mooie donker blauwe in mijn maat in de Zara met van die gouden knopen. Echt heel mooi. Maar spijtig genoeg had ze geen kap (en dat heb ik wel nodig voor in de regen naar school te gaan...) dus die heb ik niet gekocht... En nog geen half uurtje later passeerden we de New Look. Daar hadden ze deze prachtige stoffen jas met pels op de kap. 

♥ Review: Warm, kan eigenlijk echt goed tegen regen (dikke binnenvoering), super mooi en fashionable, kap, trekt wel stof aan :( (d.w.z. dat er veel pluisjes aan hangen, niet zo leuk dus)

Een mooie gouden rits, beetje leer aan de zakken,...


De kap mét bond. Geen echt natuurlijk,
 dat zou ik nooit never over mijn hart krijgen! 

Tot over 2 weken!
Xoxo Elien

No comments:

Post a Comment