Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | Sieradenhanger ♥

Hi!
Ik heb altijd troubles met het opbergen van mijn sieraden. Vooral mijn kettingen vind ik lastig, ze raken altijd zo snel in de knoop - en ja, het moet er wel ook nog leuk uitzien. Daarom heb ik deze DIY bedacht! Helemaal niet zo moeilijk en het staat erg leuk. Benieuwd? Lees mee!


What?
* Canvasdoek
* Kleine nageltjes
* Hamer
* Spuitverf (dus verf uit zo'n spuitbus, you know what I mean.)
* Potlood en 30cm-lat


How?
* Eerst spuit je met je spuitbusverfding je canvasdoek in de kleur die je wil. Ik heb rood gekozen, omdat dat goed bij mijn kamer past. Let wel goed op dat je het van een goede afstand bespuit, anders krijg je van die ophopingen van verf. Moeilijk uit te leggen, maar dat had ik dus ook voor... Vergeet niet de zijkanten van je canvasdoek ook mee te schilderen! 


* Laat goed drogen en spuit er eventueel nog een tweede laagje over. Laat dit weer goed drogen - minstens een nacht.


* Meet met je lat en zet om de zoveel cm een klein stipje of streepje met je potlood, op die houten rand die onder het doek zit, je weet wel. Let op - want dit kan je moeilijk weggommen als er verf onder zit. 


* Sla nu met je hamer de nageltjes op de streepjes, en tadaa! Je bent nu klaar. Hang nu je favoriete kettingen/armbanden aan de haakjes, hang je sieradenhanger eventueel op en je bent klaar :)

 

Een foto met mijn kettingen eraan, zie je binnenkort... Ik ga een sieradenstash doen, dus dan kan je zien hoe ik de rest van mijn sieraden opberg :)
Gaan jullie dit ook doen?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment