Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Genomineerd voor het Liebster Award! ♥

Hi!
Ik was al eens eerder genomineerd voor het Liebster Award, klik hier om dat artikel terug te lezen. Maar nu zag ik dat Eline van JustLittleThings (klik) mij had genomineerd! Superlief, dankje! Dit zijn de 'regels' die vasthangen aan deze award:

* De award is alleen bedoeld voor blogs die onder de 200 followers zitten
* Je moet 11 'facts about me' delen
* Je moet 11 vragen beantwoorden van de blog/persoon die jou heeft genomineerd
* Je moet 10 andere blogs nomineren
* Schrijf 11 nieuwe vragen voor de blog die je hebt genomineerd
* Zet een linkje in je artikel naar de blog die jou heeft genomineerd
* Laat een reactie achter op de blogs die je hebt genomineerd.

Een hele hoop, dus laten we maar snel beginnen!



11 FACTS ABOUT ME
♥ Ik hou van mijn blog en stiekem hoop ik op meer volgers.
♥ Ik wil zoooo graag (nog) een keer naar Amerika!
♥ Ik hou echt van Bethany Mota!
♥ Matteo Simoni is mijn crush <3<3
♥ Ik leef van weekend tot weekend :)
♥ Ik hou van eten, maar probeer toch te letten op wat ik eet, zodat ik geen fat girl word.
♥ Ik haal héél veel inspiratie van WeHeartIt.
♥ Ik doe geen sport, maar soms ga ik alleen joggen
♥ Ik doe tekenschool. Klinkt héél suf, maar is wel leuk met vriendinnen :)
♥ Ik hou echt van shoppen, en dan vooral in Primark!
♥ Ik word makkelijk afgeleid en kan goed uitstellen (wat huiswerk betreft, dan)
Absinthia's Inferno
DE VRAGEN
Wat vind je zo leuk aan je blog?
Dat mensen mijn blog gewoon volgen, omdat ze het leuk vinden! De lieve reacties die ik krijg vind ik ook zo leuk! De samenwerkingen met bedrijven vind ik ook erg leuk, nieuwe dingen testen en ontdekken, en jullie op de hoogte brengen van de producten. Eigenlijk vind ik zowat alles leuk, haha!
Als je moest kiezen tussen shoppen en reizen, wat zou je dan kiezen?
Hmm... Die is echt heel moeilijk. Reizen vind ik wel heel erg leuk, dan zie je zoveel dingen van de wereld! Maar shoppen... Tja. Ik zou het echt niet weten. Ik ga passen.
Over welk blogonderwerp schrijf je het liefst?
OOTD's vind ik heel erg leuk om te maken en is ook heel populair bij jullie! Alleen is het vaak wat moeilijk om te foto's te maken - het moet mooi weer en goed licht zijn...
Wie is jouw grote voorbeeld?
Qua bloggen denk ik toch VeraCamilla, Mascha of Teskuh. Hun blogs inspireren mij zo hard! Ik vind hun blogs gewoon erg leuk... Qua niet-bloggen: Lauren Conrad. Ik heb haar boek 'Beauty' gelezen en vind het echt super! Ik hou van haar stijl, en ik het boek geeft ze erg handige tips. I like!
♥ Waar koop je het liefst jouw kleren?
Bij Primark! Dat is lekker goedkoop - dus je kan meer kleren kopen voor minder geld. Omdat dat soms wat onbereikbaarder is... Normaal gezien koop ik mijn kleren bij Pimkie of H&M. Gewoon hele goede winkels! Vooral Pimkie dan, daar vind ik altijd wel iets.
♥ Wat zou jij doen met €5000?
Hmm... Ik denk sowieso een deel opzijzetten. Een citytripje naar Londen zou wel leuk zijn! Een beetje cultuur, maar vooral shoppen natuurlijk - een échte shop till you drop, aan geld geen probleem dan! Of mijn kamer eens helemaal herinrichten. Ligt eraan hoeveel ik nog over heb na Londen, maar anders zou ik mijn kamer wel opnieuw willen schilderen. Niet dat ik niet blij ben nu hoor, met mijn kamer, maar toch. En een walk-in-closet en een eigen badkamer laten zetten. Yay.
♥ Wat is je onmogelijkste droom?
Goh... Die is moeilijk! Ik denk toch dan - heel cliché - dat alle oorlog en misdaden gewoon wég zijn. Geen oorlog spreekt voor zich, maar ook geen diefstallen, overvallen, kidnappingen zeg je dat zo?, gijzelingen of noem maar op. Ook ongevallen moeten gewoon weg.
♥ Wat is je grootste miskoop ooit?
Hmm... Ik heb nog niet echt hele erge miskopen gedaan denk ik. In de winkel check ik altijd nog een paar keer of ik het item écht wil, of het niet te duur is voor wat het is, of ik al niet zoiets heb, ... Dus niet echt eigenlijk!
♥ Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
Over 5 jaar... Dan ben ik 19. Wow. Dat is écht oud. Ik denk dat ik dan op kot ben, met vrienden de tijd van mijn leven aan het hebben, hopelijk een lieve vriend, en nog altijd bloggen natuurlijk.
♥ Wat heb je volgens jou nodig om te leven?
Oeh, die is wel diepzinnig, haha :) Natuurlijk mijn vriend(inn)en en familie, logisch. Ik kan ook echt niet leven zonder internet, denk ik. Klinkt nerdy, maar ik zou niet weten wat ik zou doen de hele dag (buiten school dan).

Symbolic

MIJN VRAGEN
♥ Omschrijf je kledingstijl.
♥ Naar welke blog kijk je het meeste op?
♥ Ben je al bij Primark geweest?
♥ In welke landen ben je al geweest?
♥ Ben je sportief?
♥ Wat is je favoriete vak op school?
♥ Laat het meest inspirerende plaatje zien dat je ooit bent tegengekomen.
♥ Ben je ooit al een blogger tegengekomen op straat?
♥ Ben je ooit al herkend door één van je lezers op straat?
♥ Heb je wel eens iets gekocht op eBay? Zo ja, wat dan?
♥ Hoeveel uur per week spendeer je aan je blog?

🌸

GENOMINEERDEN
Nadia van NadiasWonderland
Sophie van MyPrettyWorldX
Eloïse van BeautyAndFashionInWonderland
Denise van BeautyXDenise
Romy van BigCozySweater
Naomi en Kim van UnlimitedFashionStyle
Debbie van TBlondBlog
Ilah van ABlogByIlah
Sem van ThisOwnStyle
Eva van LeFashionScrapbook

Beantwoorden jullie mijn vragen? <3
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment