Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Let's customize #1: Your (Apple) charger! ♥

Hi!
Ik ben weer van plan een nieuwe 'reeks' te starten. Ik kwam namelijk op het idee toen ik in bed lag om een reeks te beginnen om allerlei dingen te... customizen. Let's customize. Klinkt heel vaag, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. De eerste keer vandaag - een snelle, simpele DIY voor je oplader van je IPod/IPhone/... Voor de Apple opladers kan het zeker, voor de rest ligt het eraan hoe de oplader van je gsm eruit ziet. Lees je mee?

What?
* Je oplader
* Glitternagellak
- Je kan ook gewone nagellak gebruiken, maar glitternagellak geeft écht wel het mooiste resultaat. -


How?
Het enige wat je hoeft te doen is je oplader nagellakken! Haha, best simpel, maar dat is ook mooi! Doe het zoals bij mij op de foto - dus niet de 'draad', anders wordt het te druk. Je kan helemaal kiezen welke nagellak met welke glitter je kiest. Goud, zilver, of allerlei kleuren door elkaar. Ik koos een glitternagellak met roze, zilveren en blauwe glitters.





Je herkent meteen je oplader - en het ziet er meteen superleuk en schattig uit!
Gaan jullie dit ook doen?
Liefs, Amber <3
PS: Ik heb vandaag de 80 volgers op Bloglovin' bereikt, superbedankt allemaal! Ik hou van jullie <3

No comments:

Post a Comment