Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday: Hakuna Matata ♥

Hi!
En ja hoor, het is weer vrijdag! Time flies. En ik heb vakantie, ik ben vandaag ook al vrij, en dan nog een week... Eindelijk, het duurde veel te lang. De outfit die ik vandaag voor jullie heb vind ik zelf weer superleuk! Perfect voor op een lentedag. Lekker casual, maar toch heel mooi! Een leuke jeans, All Stars, een strikje voor in je haar en een geweldige top! Benieuwd? Klik op meer lezen :)

Hakuna Matata ♥


Hakuna Matata top
€20 - delias.com


Destroyed skinny jeans
€40 - only.com


White All Stars
€78 - luisaviaroma.com


Black & white hair bow
€6,08 - claires.co.uk


Essie pink nailpolish
€6,20 - nordstrom.com



Wat vind jij van deze outfit?  Ik zou hem zo kunnen dragen! 
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment