Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Populairste DIYs van GrosBisous! ♥

Hi!
Ik vind DIYs zo leuk om te doen en om aan jullie te laten zien, maar okay, laat ik het maar toegeven, ik ben te lui. Daarom zet ik vandaag de populairste en meest bekeken DIYs van mijn blog op een rijtje, zodat de nieuwe lezers onder jullie die die nog niet hebben gezien, ook een kans hebben, haha :) Lees je mee?
Gift


* Zeker deze DIYs met oude magazines is heel populair! Het had meer dan 250 views, en 24 reacties, en dat had ik totaal niet verwacht! In dit artikel vertel ik jullie allemaal leuke tips & creatieve DIYs, waar je enkel wat oude tijdschriften voor nodig hebt!


* Deze DIY is één van de eersten op mijn blog, bijna een jaar geleden postte ik dit. Ik vind het nog steeds superleuk - je hoesje pimpen met een leuk tribal printje! Klik hier voor de DIY
.

* Héél simpel, maar toch erg leuk - een ring maken van een Scrabble-blokje (klik)! Dit wil ik heel graag zelf ook nog eens doen... Het ziet er zo leuk en schattig uit!
do it yourself scrabble ring

* Deze DIY heb ik vroeger veel gedaan, omdat ik toen dromenvangers verzamelde. Toen vond ik het een tijdje niks meer, maar nu vind ik dreamcatchers terug supercool! In deze DIY vertel ik je hoe je je eigen dromenvanger kan maken!
dreamcatchers | via Tumblr

* Een nagellakremoverpotje, echt superhandig voor als je je nagellak er snel af wil doen, en je zo lui bent als ik :) In deze DIY leg ik uit hoe je het heel simpel kan maken! Persoonlijk één van mijn favorieten, en redelijk recent.


* Ook deze DIY was populair bij jullie, heel handig voor slordige mensen die orde willen, haha :) Schattige bladwijzertjes maken van schuifspeldjes en nagellak, zo easy en leuk!


* De laatste DIY is helemaal nog niet zo oud, maar ik vind hem zelf wel leuk, haha :) Mijn sieraden zwierven (zworven, zwerfden?) altijd overal in mijn kamer rond, maar nu niet meer met deze superleuke en handige hanger! Een sieradenhanger maken dus.


Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je één van deze DIYs gaat doen :)
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment