Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Primark spring/summer WISHLIST #2 ♥

Hi!
Het tweede deel van mijn Primark summer/spring wishlist... Ik was het eigenlijk niet van plan, maar toen ik weer eens bij de 'what's new' op de site keek, zag ik weer zoveel leuke dingen die ik graag met jullie wil delen :)
Trouwens - normaal ging ik vrijdag naar de Primark in Luik, maar nu hoorde ik dat de Primark in Eindhoven véél groter is (en veel nieuwer), én nog eens iets dichter dan die van Luik! Dus gaan we daarheen. Niet vrijdag, maar een andere dag die week, als ik vakantie heb.
Anyways, kijk verder!
Zooo cute dit! En perfect voor boven een short in de zomer. In LOVE haha - £3


Je moet ervoor zijn, maar ik vind het echt leuk - een 'salopet', met een felgekleurd topje eronder... Summer feelings! - £12

Aztec print, love it! Deze jumpsuit vind ik echt zo leuk :) - £5

Dit kleedje lijkt een beetje op het kleedje uit mijn andere wishlist, maar ik vind daisies gewoon zo schattig, haha :) - £10

Hetzelfde als hierboven - ik vind daisies zo schattig :) En voor die prijs... - £3

Niet zo kleurrijk, maar toch heel mooi vind ik! Net ietsje chiquer voor in de zomer. I like! - £4

Ook dit blousesje vind ik heel mooi, ook weer wat chiquer, maar wel leuk voor in de lente! - £12

Als laatste nog een lifestyle-item... Haha, dit vind ik zo grappig :) Ik weet niet of ik het zelf zou kopen, maar ik vond het wel heel grappig en leuk bedacht :) - £14

Bedankt voor het lezen!
En wow, check die prijzen. Primark, I love you <3
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment