Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Quick tip: snel, gezond & vullend ontbijt ♥

Ken je het? 's Morgens je zó hard moeten haasten om op tijd op school/werk te zijn of om je bus/trein te halen dat je amper nog tijd hebt om te ontbijten? Ik heb het ook zo vaak voor - bijna elke dag. Maar helemaal niet ontbijten is echt niet gezond! Daarom heb ik speciaal voor de mensen die altijd te laat zijn en stiekem ook een beetje voor mezelf een soort 'receptje' bedacht. Het is simpel, héél snel, vullend en ook nog eens gezond! Benieuwd? Lees verder!

Het enige wat je hoeft te doen is een banaan, sojamelk en havermout in een blender doen en mixen maar! Ik doe meestal gewoon de hoeveelheden erbij die volgens mijn gevoel kloppen, maar veel maakt het niet uit. Je kan altijd nog wat sojamelk toevoegen als je smoothie te dik is. 

Natuurlijk kan je ook zelf wat experimenteren - hou jij meer van gewone melk, of misschien karnemelk? Ik vind persoonlijk milde sojamelk het lekkerst - en het gezondst! Je kan ook experimenteren met andere fruitsoorten, bijvoorbeeld bessen lijken me ook erg lekker! Maar voor 's ochtends vind ik banaan echt lekker - dat is ook heel vullend.

Ik vind het echt superlekker, en je kan het op minder dan 2 minuten maken. Wat je ook kan doen - als je nog minder tijd hebt - is je smoothie in een drinkbus of flesje doen en in de bus/trein/auto of op de fiets opdrinken! Zorg dan wel dat je smoothie zeker loperig genoeg is.

Bedankt voor het lezen! Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment