Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sieraden maken met Goedkoopstehobby.nl! ♥

Hi!
Op goedkoopstehobby.nl vind je o.a. heel erg veel bedeltjes, kralen en andere benodigdheden om sieraden te maken. Ik mocht voor €10 dingetjes uitzoeken, en daar heb ik in totaal 6 armbandjes en 2 paar oorbellen mee kunnen maken - en ik had zelfs nog wat over! Ik vind zelf alles heel geslaagd, haha :) Benieuwd? Lees mee!
Dit was hoe ik het pakketje toekreeg...

... en dit zat erin! Alles was verpakt in kleine zakjes, erg handig! Naast de dingen die ik had besteld zat er ook nog een overzichtje bij met wat ik had besteld en dus wat erin zou moeten zitten.

Als eerste bestelde ik dit (klik), 12 meter (!) doorzichtige elastiek, om mijn armbandjes mee te maken. Voor 12 m betaal je €1,21, wat ik helemaal niet duur vind!

Daarnaast koos ik ook 250 oudroze glasparels, voor €3,55, mijn 'duurste' item. Ik had de parels wel veel groter verwacht, ze waren echt mini! Ze zaten 'verpakt' op een dun koordje, en ik heb gewoon het koord in 3 geknipt en aan elk uiteinde een stukje elastiek gebonden. Zo heb ik 3 leuke armbandjes, zonder veel moeite! Ik vind ze heel mooi, subtiel maar romantisch en schattig... <3

Ik koos ook een paar neon-kraaltjes uit, leek me heel leuk en vrolijk voor in de zomer! 

* Neongroen peaceteken: 9x, €0,06 per stuk (kan ik niet meer terugvinden in de shop)

En daar maakte ik deze 3 vrolijke, felle armbandjes van! Ik vind ze erg leuk, een hele andere stijl dan de eerste drie, maar toch vind ik ze iets hebben!


Ook bestelde ik 2 paar 'haakjes' waar je oorbellen van kan maken, en 2 keer 2 bedeltjes - libelletjes en olifantjes. Ik had ook nog schattige theekopjes en parapluutjes gezien, maar ik heb toch voor deze gekozen :) Dit heb ik een beetje raar opgelost, want ik wist niet hoe je het bedeltje aan het haakje moest doen zonder een tang of soldeerbout ofzo te moeten gebruiken... Dus ik heb gewoon met het elastiek de twee 'openingen' aan elkaar gemaakt! Benieuwd hoe lang het zal houden, maar het voelt wel stevig aan! Je ziet het elastiek niet echt als je de oorbellen in hebt, ook omdat het doorzichtig is, nu wel in close-up, maar dan moet je echt al goed gaan kijken.

* Zilveren oorbelhaakjes, 2x, €0,10 per paar (goud & oudgoud ook beschikbaar)

En bij elke bestelling krijg je een cadeautje, ook een pluspunt :) Ik weet nog niet waarvoor ik deze grote platte kraal ga gebruiken, maar het is wel leuk om te hebben :)

Ik ben heel erg blij met de sieraden, voor €10 heb je eigenlijk 6 armbandjes en 2 paar oorbellen, hoe cheap is dat? En dan heb je nog wat dingetjes over...
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment