Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Uitslag winactie TEZS.nl! ♥

Hi!
Een tijdje geleden deed ik een winactie met TEZS.nl. Je kon o.a. nagelstickers, neptattoos en een liptattoo winnen! Ik merkte wel dat deze winactie minder populair was dan de vorige, maar goed :) Ik vind het toch erg leuk dat ik iemand van jullie mag blijmaken! Klik trouwens hier voor de review die ik deed, want ik mocht ook enkele dingetjes testen. No worries, hij opent in een nieuw venster :)
AND THE WINNER ISSS...
Mo VD! Gefeliciteerd Mo :D Ik zal het op school geven aan jou :)
Oh en trouwens, het is echt toevallig dat het Mo is (die ik in real life ken), ik heb het gewoon eerlijk met de FruitMachine verloot.
Voor de rest: Jammer, volgende keer beter! Ik beloof dat er binnenkort weer een superleuke winactie aankomt!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment