Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Unboxing + review: FreshWaterValley ♥

Hi! 
Van FreshWaterValley.be kreeg ik een superleuk pakketje! Er zat een lippenbalsem van Carmex in - wat echt al superlang op mijn wishlist stond -, een gezichtsscrub en een lipstick van Wet'n Wild. Ik ben er echt superblij mee - en vandaag heb ik de review voor jullie! Benieuwd? Lees mee!

FreshWaterValley verkoopt o.a. ook Clarasonics - weet je wel, die bekende, automatische gezichtsreinigers? Die heb ik natuurlijk niet gekregen, maar het is wel een aanrader! Voor de rest verkopen ze allerlei verzorgings- en beautyproducten - rechtstreeks uit Amerika! Ik heb drie superleuke producten gekregen, waar ik echt héél blij mee ben - dat kan ik alvast verklappen :) 


Dit is hoe ik het pakketje ontving - in een doos die zeker groot genoeg was, en heel veel bubbelplastic, zodat alles zeker veilig aankomt! Verzending: 10/10!




Een lippenbalsem van Carmex - ik had er al zo veel over gehoord. En hier verkopen ze hem! Ik heb geen moment getwijfeld toen ik deze zag. Ik heb hem in de geur aardbei, lekker! En ik kan zeggen: hij is echt héél fijn! Na het aanbrengen tintelt hij wat op de lippen, door de munt die er ook in zit, wat ik wel grappig vind :) Hij blijft heel lang op mijn lippen zitten - perfect voor 's avonds & 's nachts. Als ik de verpakking zie moet ik eigenlijk aan lijm ofzo denken, vraag me niet waarom :) Op je lippen laat de lippenbalsem een klein glansje achter, maar dat is niet echt beschouwbaar als kleur, denk ik :) Ik blijf hem zeker gebruiken in mijn avondroutine! Het is nu al één van mijn favoriete lipproducten geworden! Aanrader, zeker weten.

+ Verzorgt heel goed en blijft lang op je lippen
+ Hij tintelt en is niet té vettig, maar wel vettig genoeg
+ Een hele goede prijs voor wat het is
- Misschien kan er iets gedaan worden aan de verpakking? :)






Deze lipstick sprak me meteen aan! Hij zag er zo mooi uit - en dat is hij ook. Ze hebben op de webshop ook nog 3 andere kleurtjes, maar ik vond persoonlijk deze de mooiste. Het is een soort berry-roze kleurtje, ik vind hem erg mooi! Nu draag ik eigenlijk bijna nooit lipstick, maar voor een feestje vind ik dit zeker leuk. Voor de rest heb ik er eigenlijk weinig op aan te merken - smeert goed uit, accentueert de velletjes niet en blijft gemiddeld lang zitten. En dat voor €4,95!

+ Ik vind de kleur erg mooi en niet té opvallend
+ Hij is niet duur!
+ Zeker een aanrader als je veel lipstick draagt.



Een gezichtsscrub wou ik ook al heel lang - want het is goed om je gezicht 1 à 2 keer per week eens goed te reinigen met zo'n scrub. Deze mocht ik testen - best high-end en niet zo budget, maar je krijgt er wel wat voor! Hij is ook speciaal voor als je wat puistjes hebt, dus dat is ook goed natuurlijk! Deze scrub is wel redelijk ruw en hard, dus als je een erg dunne of droge huid hebt is dit niet geschikt denk ik. Hij ruikt heel lekker fris, perfect voor 's ochtends! Ik vind het echt fijn om te scrubben met deze, je voelt gewoon dat je huid helemaal gereinigd is - en je gezicht voelt nog eens lekker zacht aan ook. Je kan hem gewoon gebruiken als je je gezicht wast, maar ik moet zeggen - onder de douche, dus met warm water, is hij nog véél fijner. Echt, sinds ik hem onder de douche gebruik, kan ik niet meer zonder! Mijn huid is nooit zachter en egaler geweest. De scrub is wel redelijk duur - €29,95 - maar als je dat eraan wil geven, is dat natuurlijk goed. Het is zijn geld voor mij echt helemaal waard! Ik ben er heel blij mee en blijf hem zeker gebruiken een paar keer per week!

+ Frisse geur
+ Werkt tegen puistjes
+ Het maakt je gezicht heerlijk schoon en zacht
- Niet geschikt voor droge of dunne huid
- Redelijk duur

Bedankt voor het lezen!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment