Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Update: Primark, Londen, camera & zomer ♥

Hi allemaal!
Ik had weer eens zin om gewoon een nieuw bericht te openen en schrijven schrijven schrijven. Gewoon typen wat ik kwijt wil, ik zie wel waar ik kom. Dat kan soms echt leuk zijn, haha :)
Misschien vinden jullie het wel saai, maar dan kan je altijd gewoon wegklikken :)
#drmartens# love

Ik heb superveel zin in de Krokusvakantie! Vrijdag 28 februari hebben wij geen school, en dan ga ik naar de Primark! Daar heb ik echt superveel zin in! Daarna hebben we nog een weekje vakantie, en daar heb ik écht nood aan. Donderdag 27 februari moeten/mogen we verkleed naar school komen, om de 100-dagen te vieren. Ons thema is Harry Potter! Wel oké, maar er waren leukere thema's (bv. gothic, dat hadden de 4dejaars, lijkt me super :D). 
Maar ik heb dus echt superveel zin in de Primark! Het is intussen al mijn 3de keer, daarvoor ben ik al in Rotterdam en in Luik geweest, en nu ga ik terug naar Luik, met mijn oma dit keer. Ik hoop dat het iets rustiger is, omdat wij pedagogische studiedag hebben, want zo druk... Tja, ik neem het er graag bij hoor, maar iets rustiger shoppen daar is natuurlijk wel veel leuker :)
Ik kijk nu nog meer dan anders véél Primark shoplogs, om alvast een sneak peak te hebben op wat ze allemaal verkopen! Er komt ook nog een wishlist online. Aah, ik heb er zo veel zin in! En natuurlijk komt er nog een shoplog van op mijn blog :)

Primark ^-^

Daarnaast wil ik ook echt supergraag naar Londen! Het lijkt me zalig om daar te shoppen, een échte shop till you drop! Alles is daar goedkoper dan hier, je hebt er merken die we hier niet hebben, en je hebt véél meer winkels bij elkaar! Een citytrip naar Londen, ah, dààr zou je mij pas een plezier mee doen.

London .

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe camera. Nu gebruik ik die van mijn papa, een Canon 100D. Maar hij heeft die soms ook nodig en af en toe zeurt hij wel eens dat er foto's van nagellak en kleding op zijn fototoestel staan... Oops, life of a blogger :) Dan zou een eigen camera natuurlijk wel handig zijn, haha! En ik zou er dan wel eentje willen waarmee ik ook kan filmen. Een roomtour, shoplog, stash-filmpje maken, gewoon af en toe, voor mijn blog. Dat lijkt me zo leuk! Maar nu heb ik alleen mijn IPod die kan filmen, en die kwaliteit is niet echt goed. Oh ja, de webcam van mijn laptop kan ook filmen, maar die kwaliteit is nog slechter. En als ik een filmpje maak moet het wel goede kwaliteit zijn!

Tumblr

Ik heb echt zin in de lente en de zomer! Hier in België is het niet echt winter geweest, het heeft gewoon niet gesneeuwd en amper gevroren. Moet de winter misschien nog komen? Geen idee, maar voor mij mag de zomer er nu al zijn! We zijn alweer over de helft van het schooljaar, het gaat echt heel snel, en ik mis de zomervakantie nu al, hoewel ik het gevoel heb dat die nog maar net achter de rug is. In de zomervakantie ga ik ook op kamp, met Emma, waar ik superveel zin in heb! Ik ben nog nooit met de CM op kamp geweest, alleen vroeger 2 keer met de VKSJ (jeugdbeweging die ik deed toen ik nog jonger was). Ik vind het dus wel spannend, maar het wordt zeker super!
We gaan naar Monte Del Lago in Italië, waar we een 4 sterren hotel hebben aan een meer, we gaan o.a. shoppen in Firenze, aquazorben, tuben, ... Het wordt zo geweldig :D

Summer 2014, can't wait :)

Dat was het dan wel weer, bedankt voor het lezen, zij die het nog volgehouden hebben tot nu :)
Tot morgen <3
Liefs, Amber

No comments:

Post a Comment