Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wishlist H&M Spring ♥

Hi!
Zo nu en dan kijk ik eens op de site van de H&M, gewoon, om mijn favorieten eruit te halen. Het leek me wel weer eens leuk om die met jullie te delen! In de nieuwe collectie voor de lente heb ik echt superveel hele toffe dingen gevonden! Klik op read more voor meer!

Flower dress - €19,95


Enkellaarsjes - €29,95


Aztec dress - €19,95


Lang, lichtroze vest - €19,95


Denim jacket - €34,95


Mintgroene sweater 'Géniale' - €19,95


Tanktop 'Awesome' - €12,95


Flower skater skirt - €9,95


Daisy skater skirt - €14,95


Denim blouse - €24,95


Lichte superskinny - €9,95

Ik heb echt zin om helemaal los te gaan bij H&M en véél lentekleding in te slaan!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment