Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark (spring/summer 2014) ♥

Hi!
Zoals jullie waarschijnlijk wel al weten ben ik echt een enorme fan van de Primark. Goed nieuws: vrijdag 28 februari ga ik weer - nog maar een paar daagjes - en ik heb er zo veel zin in :D Ik ben al 2 keer bij Primark geweest, in Rotterdam en in Luik, en nu ga ik weer naar Luik. Ik ben al op zoek gegaan naar shoplogs en heb mijn favorieten daaruit hier verzameld! Ook kan je sinds kort op de site van de Primark bekijken wat er nieuw is. Het zijn items van de spring/summer collectie, gewoon enorm leuke dingen die ik echt moét hebben. Anyway - klik snel op read more!



Aw, deze sweater, ik ben er verliefd op! En dan voor €15. Waw.
Primark Bite Me Watermelon Shopper
Hoe cute is dit tasje? Canvastassen vind ik sowieso erg leuk en handig, en deze is lekker zomers!

OMG, I'm in love. Dit tasje van Primark zag ik op COCOGOLD.nl en ik vind het zo mooi! Lekker simpel en makkelijk te combineren - voor maar €7.

Primark Floral Tie Waist Shirt
Dit blouseje vind ik ook enorm schattig en zomers! Perfect onder een (high waisted) short...

Primark Daisy Print Shift Dress
Aww, dit jurkje met daisies! En dat kraagje... Ik draag echt niet zo vaak jurkjes, maar voor deze wil ik graag een uitzondering maken.
Primark floral sunglasses, £2, out in April
Deze zonnebril - ook met daisies - is ook echt superschattig! Past bij die jurk, haha :)

Hoe cute is dit kussentje!? Ik hou van katten en van kussens om mijn bed gezellig te maken. Voor €5 moet ik hem echt scoren!

Dit fleecedekentje ziet er zo gezellig, zacht en warm uit, en ziet er zo mooi uit! Zoiets mis ik nog op mijn kamer. Deze is iets duurder, of ja, duurder voor Primark; €11


Deze sweater lijkt me heel erg leuk en vrolijk voor de lente die eraan komt! €13

Ook dit kussentje vind ik superschattig en leuk! Deze kost €6.


Dit topje vind ik er echt heel schattig en vrolijk uitzien! En hij kost maar €5...


Dit bloemenjurkje doet me zo aan de lente denken! Ik draag eigenlijk bijna nooit jurkjes, omdat ik ze niet heb, maar met deze wil ik het wel proberen :) €13

Nu heb ik al helemaal zin in de lente en de zomer, zeker met deze items in mijn bezit :) Primark, here I come!
Liefs, Amber <3

De prijzen kunnen verschillen, omdat ik het heb omgerekend vanuit £ en dan afgerond naar boven. Maar zo hebben jullie toch een idee!

No comments:

Post a Comment