Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wreck this journal UPDATE ♥

Hi!
Voor Sinterklaas kreeg ik van mijn ouders een Wreck This Journal, en oh, was was ik er blij mee. Nu nog steeds, ik vind het echt een geweldig boek en geef het ook graag cadeau aan vriendinnen! Omdat ik het zo leuk vind - en ik denk jullie ook - heb ik een 'update' voor jullie... Dus ik laat enkele opdrachten zien, die ik al gedaan heb! Benieuwd? Klik op read more! <3






Nog niet af natuurlijk, maar wou dit wel even laten zien ^^








Ik hou echt van mijn Wreck This Journal :) Ik heb er al best veel in gedaan, maar ook zeker niet alles. Er komt zeker nog een update als hij helemaal vol is en ik hem naar mezelf heb opgestuurd want dat is de allerlaatste opdracht...
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment