Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

3x een andere stijl: jurkje van Pull & Bear ♥

Hi!
Daarnet kwam ik op een leuk idee. Ik zat op mijn IPod outfits te maken op Polyvore, en merkte dat ik  2 keer hetzelfde jurkje van Pull and Bear had gebruikt - in een andere stijl.Toen maakte ik er nog ééntje, weer in een andere stijl. Duss... Die 3 outfits ga ik vandaag met jullie delen :) Het leek me wel leuk, zeg maar wat jullie ervan vinden. <3

1) Chic & classy 
For a chic Spring dinner

Pull & Bear dress
€24 - pullandbear.com

Pink blazer
€52 - forevernew.com.au

Pink pumps
€91 - debenhams.com

Black clutch
€79 - debenhams.com

NYX pink lipgloss
€4,34 - nastygal.com




2) Cute & romantic
Shopping in Paris

Pull & Bear dress
€24 - pullandbear.com

Jeans jacket
€65 - topshop.com

Cute shoes
€165 - frenchsole.com

Pink Paris phone case
€3,97 - charlotterusse.com

Essie nail polish
€6,15 - 6pm.com





3) Casual & pretty
Spring is coming!

Pull & Bear dress
€24 - pullandbear.com

Jeans jacket
€65 - topshop.com

Sandals
€30 - office.co.uk

Golden watch
€180 - revolveclothing.com

Coral hairbow
€3,63 - claires.co.uk


Vonden jullie dit leuk? Let me know :)
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment