Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Column: Zara wishlist ♥

Een nieuwe column van Elien!
Hi!
Het is weer column-time! Vorige keer had ik een last-minute column van Isabel Marant geplaatst. Mijn computer was gecrasht en ik kon er geen nieuwe maken, dus nam ik er eentje die nog in mijn concepten stond. Mijn excuses daarvoor!
Hij gaat over al mijn favorieten van de Zara. Zara is ongetwijfeld mijn favoriete merk. Wel spijtig dat de dichtstbijzijnde winkel redelijk ver is. Maar online bestel ik regelmatig ook wel wat dingetjes. Ook de kids afdeling bevalt me wel. Oke, kids... Je denkt nu waarschijnlijk, oh nee zo kinderachtig! Maar de kids afdeling van de Zara valt echt goed mee! Er zijn vaak echt nog fantastische dingen te vinden! En de grootste maat is 14 jaar... Ik raak er nog net in (ben 14, en redelijk klein...) Joepie! Daar ben ik echt blij om! Binnen enkele jaren zal dat dus niet meer het geval zijn.. :( Maar bon, hier de wishlist van de Zara; kids en volwassenen natuurlijk :) 
♥♥♥
Kids


Afbeelding 1 van MULTICOLOUR TRUI van Zara
super mooi truitje, "gebreid" met verschillende kleurtjes.
Bestaat vooral uit katoen. Voor maar €19.95! klik hier!
__________________________________________________________________

Afbeelding 2 van JUMPSUIT MET ZAKKEN van Zara
Zeer fashionable, maar toch basic jumpsuit. €24.95 klik hier!
__________________________________________________________________

Afbeelding 1 van SWEATSHIRT MET TEKST van Zara
Een simpele sweatshirt, maar de tekst... tja, daar valt over te discussiëren :)
Je kan hem alleen dragen als je danst natuurlijk... :) Een minpuntje dus. €16.95 klik hier!
__________________________________________________________________
Afbeelding 1 van METALLIC LEREN ENKELLAARS van ZaraAfbeelding 1 van METALLIC LEREN ENKELLAARS van Zara
mooie lage botjes! Ik vind persoonlijk de donkere iets mooier! € 45.95 klik hier!
__________________________________________________________________
Afbeelding 1 van SNEAKER MET MICROGAATJES van Zara
Deze schoenen vind ik echt nog wel 'graaf'' als loopschoenen. En slechts €29.95 !! klik hier!

♥♥♥
Dames
Afbeelding 1 van NEW CITYBAG OFFICE van Zara
Super mooie tas! Voor € 69.95 ligt hij al in jouw kast! klik hier!
Afbeelding 1 van SHOPPER MET GESPEN van Zara
Deze vond ik ook echt super! En een heel stuk goedkoper! €25.95 Klik hier!
Afbeelding 1 van BOX MET STRAS van Zara
Als cluth heb ik deze gekozen. Ik vond hem echt iets hebben! €49.95 klik hier!
__________________________________________________________________

Afbeelding 1 van JUMPSUIT MET PRINT van Zara
deze jumpsuit is echt zo mooi! En de eurotjes vallen goed mee! :) €39.95 klik hier!
__________________________________________________________________

LANGE JURK
Deze jurk vond ik echt mooi! Het is wel een lange jurk en misschien niet direct iets voor mij maar voor een iets ouder persoon is hij perfect! ♥ Loveit € 39.95 klik hier!
__________________________________________________________________

Afbeelding 3 van JURK MET APPLICATIES van Zara
Simpel, maar mooi! Deze jurk is slechts €39.95 duur! klik hier!
________________________________________________________________

Afbeelding 4 van COMBI-JURK MET SYNTHETISCH LEER van Zara
€49.95 voor deze mooie combi-jurk! #inlove haha :)  klik hier!
__________________________________________________________________

         Afbeelding 3 van CHINO MET PRINT van Zara

Super mooie chino-broek met print! €39.95 klik hier!
__________________________________________________________________

 Afbeelding 2 van BROEK MET SYNTHETISCH LEREN DETAILS van Zara

Mooie joggin-achtige broek! Slechts €25.95 klik hier! en hier!
__________________________________________________________________

Afbeelding 3 van T-SHIRT MET TEKST van ZaraAfbeelding 3 van SINGLET van Zara

Leuke top voor maar €19.95  klik hier! en hier!
_________________________________________________________________
Afbeelding 1 van SNEAKER MET DETAIL van Zara
Een leuke sneaker/sportschoen! €69.95 klik hier!
__________________________________________________________________
Afbeelding 2 van GLANSSANDAAL van Zara
Mooie zomersandaaltjes €29.95! Echt een koopje dus! klik hier!
__________________________________________________________________

Afbeelding 2 van PIRAMIDEVORMIGE PORTEFEUILLE van Zara
Een zeer leuk portemonneetje! €27.95 klik hier!
__________________________________________________________________
Afbeelding 1 van BIKINIBOVENSTUK MET VOLANTS van Zara Afbeelding 1 van BASIC BIKINISLIPJE van Zara
           €16.95  + €16.95
En tot slot nog een mooie bikini! hier
__________________________________________________________________

Hopenlijk vonden jullie het een beetje interessant?

Wat vonden jullie van mijn favorieten? Ook die van jullie?

PS: dit liedje van ZARA (Haha, toepasselijk :)) Larsson vind ik super mooi!

http://www.youtube.com/watch?v=V4aq043kdfY

No comments:

Post a Comment