Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY | Inspriring collage ♥

Hi!
Toen ik vakantie had, had ik een creatieve uitspatting. Soms héb ik dat gewoon, een moment waarop ik zoveel leuke ideeën krijg, en die allemaal het liefst nu meteen wil uitvoeren. Ik besloot in plaats van een avond door te brengen achter mijn laptop, eens een collage te maken. Ik verzamelde al een tijdje leuke plaatjes uit tijdschriften die ik allemaal in een map stopte. Nu was het tijd om daar iets mee te doen! Lees je mee?

Wat heb je nodig?
* Leuke, inspirerende plaatjes van het internet of uit tijdschriften;
* Een schaar
* Lijmstift
* Canvasdoek
* Washi tape, stickertjes of andere versierseltjes


Hoe ga je te werk?
1) Knip allemaal plaatjes die jij mooi en inspirerend vind, uit tijdschriften - uit de Flow kan ik zelf heel veel mooie dingen halen, maar het ligt eraan hoe je stijl is :) - , of haal ze van het internet - bv. van Tumblr of WeHeartIt. Denk aan mooie quotes, tekeningetjes, maar ook simpele effen vlakken of vlakken met een patroontje, die je als ondergrond kan gebruiken!
2) Leg ze op je canvasdoek en verschuif en rangschik tot alles mooi past en je er tevreden over bent. Klaar? Dan kan je beginnen plakken!
3) Nadat je alles opgeplakt hebt, kan je eventuele lege plekjes nog opvullen met bv. glitters of stickers. Je kan ook met washi tape de boel nog wat opvrolijken!
4) Hang je collage ergens op of zet het ergens neer, op een plek waar je vaak komt. Je zal er vrolijk van worden!


Hieronder nog wat foto's van mijn collage:









Gaan jullie dit ook proberen?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment