Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

eBay: I did it! ♥

Hi!
Al een tijdje heb ik een eBay account. Zeg maar een lang tijdje. Voordat ik een account had, keek ik ook gewoon altijd rond op eBay... En toen maakte ik een account, zodat ik mijn favorieten kon bijhouden. Ik bestelde nooit iets, omdat ik het allemaal heel eng vond, omdat het van zo ver komt, en ik snapte niet hoe je dan kon betalen enzo. Nu heb ik door dat dat allemaal eigenlijk heel simpel is - en dus heb ik een paar dingen gekocht! Benieuwd? Lees verder!



Dit zijn de 4 pakketjes die ik kreeg, en ze waren allemaal binnen de 2 weken binnen. Geweldig! Ik laat wel maar 3 van de 4 pakketjes zien, want dat laatste is een cadeau voor mijn vriendin Emma, en ik weet dat ze mijn blog ook leest. Dus hi Emma!


Als eerste bestelde ik deze ketting. Ik vind hem echt superschattig en leuk! Hij is wel groter dan ik had verwacht, maar het gaat nog wel hoor. Het is een soort oud-gouden olifantje, met allemaal versierseltjes erbinnenin. Ik vind hem heel schattig!
Ik kocht hem voor €1,02 bij deze verkoper - link

Dan kocht ik nog dit setje armbandjes. Of ja, dat dacht ik toch. Ik vond vooral de laatste 3 mooi en niet echt het eerste, maar voor dat geld kon ik het gewoon niet dragen. Maar... Ik had gewoon de titel niet goed gelezen, en het is dus 1 armband. Tja... Ik ga de armband wel gewoon dragen hoor, maar het leek me mooier om ze apart per 2 te combineren :)
Ik kocht hem voor €1,01 bij deze verkoper - link

En als laatste deze ketting, wat ik denk ik ook nog het leukste vind. Ik vind die libelle heel mooi, en dan met dat blauwe steentje om voor wat kleur te zorgen... Deze vind ik heel schattig! De kleur hiervan is iets gouder dan de olifant, maar zeker niet te geel ofzo.
Ik kocht hem voor €1,04 bij deze verkoper - link

Op deze foto zie je de groottes een beetje... Zoals je ziet is die olifant wel redelijk groot, maar op een simpele top of T-shirt kan dat zeker vind ik!

Dit was mijn eerste lading. Nu is mijn geld dat op PayPal staat op, en moet ik opnieuw geld overschrijven vanop mijn bankrekening. Dat ben ik snel van plan, ik weet al welke dingetjes van op mijn wishlist ik dan ga bestellen! Willen jullie nog een apart berichtje over hoe eBay en PayPal werkt? Let me know!
Liefs, Amber <3

PS: Superbedankt lieve allemaal, want vandaag heb ik de 100 volgers op Bloglovin' bereikt!
Hou van jullie <3

No comments:

Post a Comment