Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Favourite music #3 ♥

Hi!
Muziek, ik hou ervan. Soms vind ik het zo fijn om me gewoon af te sluiten van alles - headphones on, world off. Vandaag laat ik jullie een aantal van mijn favoriete liedjes zien - en ze zijn allemaal echt de moeite waard om naar te luisteren. Klik snel op read more!
Music


Rather Be ft. Jess Glynne - Clean Bandit

Uncover - Zara Larsson
Jep, deze staat op één. Wauw. Zara haar stem alleen al, ik wou dat ik zo kon zingen.

Addicted to you - Avicii

I see fire - Ed Sheeran
Oh, zijn stem in het begin, zo solo, prachtig. En de rest van het nummer vind ik ook mooi natuurlijk :)

Things we lost in the fire - Bastille

All of me - John Legend
Dit liedje vind ik echt supermooi! Dit liedje kan ik écht helemaal uitzingen, en dat komt zelden voor bij mij :)

Dark Horse - Katy Perry
Een heel ander genre dan All of me, maar ik kan me er echt op laten gaan, haha :) 

Kenden jullie deze liedjes al? En wat is jullie favoriete liedje?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment