Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Let's customize #3: A boring wall ♥

Hi!
De derde post alweer over mijn 'let's customize'-reeks! Vandaag een hele simpele, maar toch hele mooie en leuke DIY. Ik leg jullie uit hoe je - héél makkelijk en simpel - een saaie muur in je slaapkamer wat vrolijker en mooier kan maken.

Wat heb je nodig?
* Een aantal simpele kadertjes in de vorm en kleur die je zelf wil;
* Mooie servetten met een leuk patroontje (je hebt er maar een paar nodig);
* Een schaar

Ik heb 3 simpele, witte, vierkante kadertjes van de Ikea, en de servetjes met appeltjesprint komen ook van de Ikea.




Hoe ga je te werk?
Het is eigenlijk heel erg simpel. Je doet het 'kartonnetje' van je kader eruit, dan neem je 1 servetje en legt het met de mooie kant naar beneden, zodat je dus het patroontje ziet in het kadertje. Dan knip je zijkanten van je servet bij tot het ongeveer past. Dat hoeft helemaal niet netjes, het zit toch aan de achterkant! Daarna leg je het kartonnetje er weer op, maak je het vast en tadaa! Er is al 1 kadertje klaar. Herhaal dit voor alle kadertjes en hang ze op.




Ik heb het héél simpel gehouden, met 3 kadertjes en steeds hetzelfde patroontje, maar je kan hier zoveel mee experimenteren als je zelf wil! Bijvoorbeeld verschillende maten en vormen van kaders, en/of veel verschillende patronen. Dat kan er ook erg leuk uitzien, maar let wel op dat het niet té druk wordt.



Ik ben heel blij met de kadertjes, het ziet er zo leuk en schattig uit, en mijn muur is niet meer zo saai. Want vinden jullie van deze DIY?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment