Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Sieraden van Wishful Shopping ♥

Hi!
Houden jullie er ook zo van - sieraden(web)shops? Ik kan echt uren rondkijken op die webshops, zonder iets te bestellen - of toch met moeite. Wishful Shopping is een Belgische sieradenwebshop. Horloges, kettingen, armbanden, ringen, oorbellen, alles kan je er vinden. En dat voor hele leuke prijzen! :) 
Ik mocht 3 sieraden uitzoeken, en oh, wat ben ik er blij mee.
Benieuwd? Lees verder! <3


... Dit was hoe ik het pakketje toekreeg en hoe alles verpakt zat. Heel schattig, de sieraden zaten verpakt in van die schattige zakjes! Naast natuurlijk je bestelde items zit er ook nog een soort visitekaartje en een soort reclame-iets bij.

Deze ketting vind ik echt heel leuk! Ook mooi voor de lente die eraan komt, met die pastelkleurtjes. Op eBay zag ik ook zoiets, en ik twijfelde toen nog om hem te kopen, maar heb het niet gedaan en had er wel een beetje spijt van. Toen ik deze zag was mijn dag goed, haha :) 
Het is een lange, gouden ketting, en ik vind hem echt heel mooi.
Je kan hem hier kopen voor €7,99

Dit zocht ik ook al langer, een kort, subtiel, zilveren kettinkje. Deze vond ik heel schattig - een strikje. Hij valt echt precies goed, ik ben er echt heel erg blij mee!
Je kan hem hier kopen voor €6,50

Ik wou ook graag nog een simpel armbandje, en deze vind ik echt heel mooi! Het is een soort oudgouden/bronzen kleur. Het 'kettinkje' zelf is heel erg dun, en dan hangt er een plaatje met 'hope' op aan. Ik vind het echt heel leuk!
Je kan hem hier kopen voor €5,99

Bedankt voor het lezen lieve allemaal! <3
Liefs, Amber

No comments:

Post a Comment