Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Sweater & dress - JBC ♥

Hi!
Eigenlijk vind ik de JBC best wel een leuke winkel. Vroeger hadden ze echt niets van kleding daar die ik mooi vond, maar nu is er één collectie die echt helemaal mijn stijl is! Omdat mijn papa nog wat kleding nodig had ging ik mee naar de JBC, en verrassend genoeg vond ik er heel veel leuke items. Omdat we eigenlijk niet voor mij kwamen, heb ik maar 2 dingetjes gekocht - maar ik wil zeker nog eens teruggaan en dan de andere supermooie dingen kopen die ik heb gezien! 
Ik heb dus een miniminiminishoplog voor jullie!


Als eerste kocht ik deze sweater. Toen ik hem zag was ik meteen verliefd! Ik vond het stoere dat dat legergroene uitstraalt, gecombineerd met het schattige van de bloemetjes erg mooi. Deze trui, gecombineerd met een lichtroze broek en bloemetjesschoentjes, die outfit is erg mooi denk ik.
Deze trui kostte rond de €25.



Het tweede en laatste item is dit supermooie kleedje/jurkje/hoe je het ook wil noemen. Of ik vind het toch supermooi, haha! Ik was echt superblij toen ik het zag. De aztec-achtige print vond ik zo mooi, en het stond echt leuk. De laatste tijd ben ik veel meer van de jurkjes, ik koop ze veel meer, en nu heb ik zeker zin in de zomer omdat ik ze dan eindelijk kan dragen!
Dit kleedje kostte ook rond de €25 of €30.


Ik ga zeker nog een OOTD online zetten met deze items, zodat jullie ook kunnen zien hoe ze eruit zien als ik ze aan heb.
Kopen jullie wel eens iets bij JBC? 
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment