Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Primark shoplog! ♥

Hi!
Dinsdag ben ik naar de Primark in Eindhoven geweest... Ik had er zo erg naar uitgekeken en het was écht geweldig :D Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de drukte daar, maar het viel echt nog mee! De Primark in Eindhoven is de grootste van de Benelux, heeft 4 verdiepingen en is 7000 m² groot. Op elke verdieping waren er paskamers en kassa's, waardoor we maar 10 minuutjes aan de paskamers en 5 minuten aan de kassa's moesten aanschuiven. Super! Anyways, ik laat mijn aankoopjes zien. Het is veel, dus let's get started! ♥


Deze sandaaltjes vond ik zo schattig! Ik kon ze voor €6 echt niet laten staan. 

Hoe noem je dit? Sneakers? Gympjes? Anyways, ik vond ze heel leuk en vrolijk voor in de lente en de zomer. Ik had vorige lente ook al zo'n gebloemde schoentjes, die ik toen élke dag heb gedragen, maar die zijn nu echt versleten. En ik vond ze zo leuk, dat ik ze voor €4 weer kocht!

Haha, geen zorgen: deze legging met daisies ga ik niet naar school dragen ofzo hoor ;) Ik zocht nog een legging om in te 'chillen', die ik gewoon thuis kan aandoen. Deze was afgeprijsd naar €3!

Natuurlijk kan je de Primark niet verlaten zonder sokken te kopen. De fluffy sokken van de Primark vind ik erg fijn, en omdat deze toch maar €1,50 waren nam ik ze mee.

Deze sokken zien er zo vrolijk uit! En sokken kan je nooit genoeg hebben, dus voor €3,50 belandde dit setje in mijn mandje.

Deze sokjes draag ik ook echt veel in de lente, bv. in die gebloemde schoentjes die ik daarnet liet zien. Simpel, en voor €1,50 kocht ik ze.

Zomertopjes, ik kan er geen genoeg van krijgen. Deze vond ik erg schattig! Ze waren maar €5 per stuk. Ze hebben iets grotere 'armgaten' dan normaal, perfect voor in de zomer!

Ik had nog niet echt een mooi, dun riempje voor in een jurkje bijvoorbeeld, en deze vond ik erg schattig, dus ik kocht dit setje van 3 dunne riempjes voor €3.

En dan had ik ook nog een dikkere riem nodig, een 'normale', en deze vond ik er erg mooi uitzien! Ik vind hem écht leuk, en zeker voor €3 kon ik hem niet laten liggen.

Ook een mooi, lang vest had ik nog niet, en toen ik deze tegenkwam, werd ik verliefd. Hij is dus wat langer dan normaal, en heeft een mooie bordeauxrode kleur. Ook heeft hij een soort vleermuismouwtjes, wat ik ook erg leuk vind! Geen idee of ik deze zou 'durven' dragen - ik hoop van wel, want ik vind hem wel heel leuk! Hij kostte €10.

Hoe cute is deze zonnebril? Hij heeft daisies erop, zo schattig! Hij kostte me €2,50 en er zat ook nog een zakje bij waar de zonnebril in past. Leukleuk!

Dit pyjamashirtje vond ik heel schattig, met dat zakje met kant! Ook op de mouwtjes zit er een beetje kant, en ik vond hem erg leuk. Zeker in combinatie met de broek hieronder! Hij was €5.

Deze pyjamabroek vond ik meteen erg leuk! Er staan zwarte en roze zeilbootjes op, en heeft onderaan een elastiek, wat ik wel fijn vind - zo slobbert hij niet zo! Voor €8 nam ik hem graag mee.

Niet echt de tijd van het jaar, maar bij de kassa lagen deze sjaals voor maar €1! Ze waren afgeprijsd, en wat een koopje! Ze hadden ook nog een roodbruine en een beige kleur, maar ik vond deze de leukste :) Het is een tunnelsjaal die je 2x rond je nek kan dragen. Hij is niet te groot, dus hij houdt je lekker warm! Deze is alvast voor volgende winter :)

Ik had echt weer eens een lichte jeans nodig, want ik had mijn vorige zo veel gedragen, dat ze gewoon echt versleten waren. Dit zijn de 'ultra soft super skinny'-jeans, lekker strak en ze zitten heel fijn! Deze kosten €15 per stuk.

Jurkjesss! Ik heb niet echt jurkjes, geen idee waarom eigenlijk. Deze vond ik heel schattig en perfect voor de zomer! De print is leuk en hij paste perfect. Op het prijskaartje stond dat hij €12 was, maar aan de kassa bleek hij maar €3 te zijn! Wat een superleuke verrassing :D

Dit jurkje heeft een simpeler model en is van gewone T-shirt-stof, en was ook maar €3. Hij is zwart met blauwpaarse bloemetjes, en hij heeft driekwartsmouwtjes, zodat ik hem makkelijk zonder vestje of iets kan dragen. Hij is leuk!

Mijn haarelastiekjes en schuifspeldjes waren allemaal op wonderbaarlijke wijze verdwenen of kapot, dus ik had wel weer een nieuwe lading nodig. Ik kocht 50 elastiekjes voor €1,50 en 40 schuifspeldjes voor €2, cheap!

Deze canvas vond ik heel leuk en vrolijk, en helemaal 'mij' :) Zo'n canvastas moet je gewoon hebben! Hij heeft een leuk roze detail, wat hem meteen wat vrolijker en zomerser (?) maakt. Deze vond ik leuk, én cheap, want ik betaalde maar €2,50 hiervoor.

Yay, shorts! Deze felroze short vond ik zo leuk, met die kreukels - die horen er dus in te zitten! - en die rafeltjes. Voor de rest is hij redelijk simpel, maar lekker fel en vrolijk! Ik betaalde er €7 voor en ik ben er heel erg blij mee.
 
Een onesie, of course. Ik had eigenlijk al een onesie, maar deze kon ik echt niet laten liggen. De print is zo schattig! Ik betaalde er €12 voor en ik lééf er zowat ik als het koud is.

Hier was ik ook naar op zoek: een jeansblouseje! Deze is gewoon heel basic - zonder studs of ripped dingen ofzo. Ik ga hem zeker veel dragen in de lente, ik heb al een paar ideetjes om hem te combineren! Deze was wel iets duurder - of ja, duurder voor Primark dan -, namelijk €13. Ik ben er heel blij mee!

Yay, ik heb een skaterskirt! Ook hier was ik naar op zoek, en voor €3 (!) kon ik deze écht niet laten liggen. Hij was nog een beetje aan de grote kant, maar toch kocht ik hem. Het is een soort blauwgroene, gemelleerde (of hoe schrijf je dat?) stof, erg leuk! Ik weet nog niet zo goed hoe ik hem kan combineren, maar ik heb wel al zin om hem te dragen.

Als laatste heb ik nog 'above-knuckle-rings' gekocht! Deze waren afgeprijsd naar maar €1 en ik vond ze heel schattig. Een strikje, hartje en bloemetje, hoe cute! Het bloemetje vond ik niet zo wauw, maar de andere twee wel! Aan mijn ringvinger kan ik de ringetjes als gewone ring dragen, wat ik wel leuker vind eigenlijk. Ik heb er 3 schattige, subtiele ringetjes bij, yay!

In totaal had ik twee grote en een klein zakje vol. Ik ben héél erg goed geslaagd bij de Primark, en ben echt heel blij met alles. Primark, I love you!
Bedankt voor het lezen!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment