Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog met o.a. Action, Ikea & kringloopwinkel ♥

Hi!
Vorige vrijdag en zaterdag ben ik weer gaan shoppen. Of ja, shoppen was het niet echt. Voor mij is shoppen winkelen voor kleding. Maar dat ben ik niet gaan doen. Ik ben naar de Action en de kringloopwinkel geweest vrijdag want ik had vakantie, ik spijbel niet ofzo, en zaterdag naar de Ikea. Oh, en naar de Colruyt, waar ik Baby Lips kocht! Ik had gewoon weer nood aan in winkels rondsnuffelen en goedkope schatten vinden. Anyways, lees mee :)

Action
Ibiza-armband setje - €0,79
Oh, hier had ik al zó veel over gehoord, bijna elke blog heeft er wel iets over geschreven. Ik vond ze ook heel gaaf - vooral de rechtse - en was heel blij dat ik ze tegengekomen ben!

Spiegel die je kan ophangen aan de deur - €5,99
Een grote spiegel op mijn kamer, dat is handig. Nu heb ik 4 van die 'plakspiegels', maar die moeten eraf, omdat ik een lavabo of wasbak of hoe je het ook wil noemen krijg op mijn kamer! Daar zal ik in een apart artikel nog wel wat meer over vertellen.

Washi tape - €0,69 per 2
Washi tape, ik hou ervan. Ja, ik weet het, nu moet ik écht stoppen met het kopen ervan, want mijn kommetje waarin ik ze bewaar stroomt over  raakt vol. Maar ze zijn zo leuk, dat ik ineens 3 pakjes heb gekocht. Yay, hier word ik blij van!

Doorzichtige haarelastiekjes - €0,49
Wauw, prachtige, fabulous sticker zit erop zeg not. Hier had ik ook al veel over gehoord, en het leek me heel handig - zo iets dat je moet hebben, je zal het ooit wel eens nodig hebben. Bijvoorbeeld als ik een zijvlecht indoe, doe ik zo'n elastiekje onderaan - anders is het zo opvallend.

5 schriftjes - €0,99
Jah haha, I know. Ik heb ze niet gekocht omdat ik ze prachtig vond ofzo hoor zeker niet, maar omdat ik dringend nieuwe schriftjes nodig had om in te studeren. Ik schrijf altijd de leerstof op, zo onthoud ik beter, maar mijn boekjes geraakten vol. Dus ja.

2 correctierollers - €0,75
Correctieroller Typex, ik hou ervan. Of beter: ik kan niet zonder. Als mijn typex op is, maak ik oftewel mijn buur in de klas gek, oftewel staat mijn hele schrift vol gekrabbel. Deze zijn zo cheap!


Roze A6 notitieboekje - €0,52
A6 notitieboekje met vrolijke print - €0,89
Ik heb echt al veel notitieboekjes, maar ik koop ze altijd bij. En het probleem is: ik begin altijd in mijn nieuwe boekjes, zodat mijn boekjes nooit vol geraken... Ik zou echt moeten stoppen met notebooks te kopen.

APL Indigo eau de parfum - €1,69
 Normaal koop en draag ik bijna nooit parfum, maar soms steel gebruik ik wel eens de 'Be Delicious' parfum van DKNY, en deze lijkt er verdacht veel op! De geur is lekker fris, zoet en zomers, ik vind hem heel lekker! Daarom kocht ik deze, omdat hij lekker ruikt en cheaper is dan de parfum van DKNY. En voor die prijs!

♥♥♥

Kringloopwinkel 
Schattige theekopjes - €0,25 per kopje
Deze vond ik echt té schattig. Ik ga ze gebruiken voor een DIY, maar dat is nog een geheimpje :)

Potje - €0,50
Dit 'potje' vond ik echt heel schattig, en leek me heel mooi met een kaarsje of wat bloemetjes ofzo. Of ik kan er pennen inzetten! Ik zie nog wel.

Plastieken beker met rozen - €0,50
Ik heb al een aantal bekers en glazen, en ik vind ze gewoon heel mooi als decoratie! Allemaal verschillende soorten vormen en maten met verschillende opdrukken bij elkaar. Misschien kan ik er nog wat dingetjes in bewaren ofzo.

Rode kader - €0,75
De prent zat er nog niet in, maar ik was op zoek naar een kader voor die prent. De prent heb ik uitgescheurd uit een tijdschrift, en paste perfect in de kader! Hoe cute ziet dit eruit?

♥♥♥

Ikea
Geurkaars 'Sinnlig' - €1
Misschien niet echt een geur voor de lente die eraan komt, maar dan bewaar ik hem maar. Ik hou van de geurkaarsen van de Ikea, ze zijn lekker cheap, ruiken lekker en gaan lang genoeg mee. Meestal word ik misselijk van vanillegeuren, maar deze vind ik precies goed - en niet te zoet. Haha, dat rijmt.

Doorschijnende bureau-onderlegger - €4,95
Ik had wel weer nood aan een nieuwe bureau-onderlegger, en deze is heel simpel, dus goed, zodat ik niet afgeleid wordt. Ik heb hem meteen wat gepimpt met washi tape, anders was hij wel heel erg saai.

♥♥♥

Random
Baby Lips - €3,99
Oops, dit is al mijn derde. Maar dit is de laatste denk ik, want de anderen spreken me niet zo aan. Dit vond ik wel de schattigste verpakking! Het is de geur/smaak 'Hydrate', I like it!

♥♥♥
Dat was de shoplog, hope you liked it <3
Liefs, Amber

No comments:

Post a Comment