Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG | Lentekriebels ♥

Hi!
Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie, en hij heet 'Lentekriebels'. Want ja hoor, de lente is in het land! Ik vind de lente echt een heel leuk en vrolijk seizoen. De bloemen, de vogeltjes, het weer, alles. Ik hou ervan! In dit artikel antwoord ik op enkele vragen over de lente... Benieuwd? Lees verder :)
Its Spring•
♥ Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente'?
Vrolijkheid! Bloemen, bloesem op de bomen, het getsjirp (?) van vogels, het warmere weer met het zonnetje... Ik word er helemaal vrolijk van als ik aan de lente denk! 

♥ Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Naar bloemen en versgemaaid gras, fruit, een frisse en zoete geur. Daar hou ik van!

♥ Wat is je favoriete nagellakkleur voor in de lente?
Ik denk toch pastelkleurtjes, vooral lila en muntgroen. Of koraalroze vind ik ook wel heel mooi! Lekker fel en vrolijk allemaal, dat mag wel in de lente, vind ik!

😍

♥ Wat is je favoriete lentebloem?
Ik hou heel erg van madeliefjes - of daisies, of hoe je het ook wil noemen. Ze komen heel veel voor, onze tuin staat nu al vol! Ik vind het gewoon hele schattige, leuke en mooie bloemetjes. Ook op kleding en accessoires vind ik ze erg schattig staan!

Spring | via Tumblr

♥ Welke lentetrend spreekt jou het minste aan dit jaar?
Pfoe... Ik heb gelezen dat wijde broeken terugkomen, en dat vind ik echt vreselijk. Geef mij maar super skinny! Voor de rest zou ik het echt niet weten, ik draag in ieder geval gewoon wat ik mooi vind!

♥ Wat is je favoriete lentegeur (parfum of geurkaars)?
Sowieso de geur van bloemen. Of een frisse, fruitige geur... Bessen vind ik zeker heel erg lekker, hoewel dat ook wat winters kan ruiken. Ik denk een combinatie: iets bloemigs en fruitigs, met een frisse toets :) Geurkaarsen en kaarsen in het algemeen vind ik meer iets voor in de winter, behalve als het echt een hele lichte, frisse geur is dan.

hey there beautiful | via Tumblr

♥ Houd jij een lenteschoonmaak?
Nee, niet echt. Het is niet echt zo dat ik in het voorjaar opeens zin krijg om alles te poetsen en schoon te maken enzo, dat doe ik gewoon het hele jaar door. Of ik heb sowieso nooit echt zin om te poetsen, haha :)

♥ Wat is je favoriete lente accessoire?
Uhm... Armbandjes, denk ik. Ik heb echt redelijk veel armbandjes, maar op de één of andere manier 'vergeet' ik 's ochtends ze om te doen! Ik wil het wel graag meer gaan dragen, dus als ik eraan denk draag ik wel armbandjes, en ik vind het altijd heel mooi staan. Ook strikjes voor in je haar vind ik erg vrolijk staan!

❤❤❤❤❤

♥ Heb je nog leuke plannen tijdens de Paasvakantie of de vrije dagen?
Oh, de Paasvakantie. Twee weken lang. En ja hoor, ze komt dichterbij! Ik denk dat ik vooral ga genieten van het weer dan, maar ik ga ook wel een paar keer shoppen - o.a. weer in de Primark, en in Antwerpen. Ook ga ik afspreken met vriendinnen, sowieso... En ik ga ook nog op weekend met vrienden van ons. Maar voor de rest gewoon thuis genieten van de vakantie, het niets-doen, en van het zonnetje - als dat er is - natuurlijk! Oh, en heel misschien gaan we op city-trip naar Londen, ik hoop het zo hard, maar het is nog helemaal niet zeker. Fingers crossed!

♥ Omschrijf je favoriete lente outfit.
Ik heb eigenlijk wel meer favoriete outfits voor in de lente... Een paar favoriete kledingstukken zijn mijn mintgroene en lichtroze broek, een sjaaltje met fluo en bloemetjes, bloemenkleedjes, en ga zo maar door. Als schoenen kies ik in de lente vaak voor mijn bloemenschoentjes van de Primark, of mijn simpele grijze, ook va Primark. Een leuke outfit vind ik de volgende: mijn lichtroze broek, gecombineerd met een bloemetjestopje van de Primark, en daarover mijn jeansblouseje. Lekker vrolijk!

Cute spring fashion

Houden jullie van de lente?
Liefs, Amber <3

PS: Ik zit een beetje met een dilemma, en ik heb jullie hulp nodig. Vinden jullie het fijner om te lezen/mooier/beter als de tekst in mijn artikels gewoon links staat? Want ik doe het nu altijd gecentreerd - dus in het midden -, en heb er nooit echt bij nagedacht, maar dat doet bijna geen enkele blog... Ik heb jullie advies nodig, barst los in de comments please! ♥

No comments:

Post a Comment