Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Update | received - postcrossing.com ♥

Hi!
Ik had al eerder een artikel geschreven over postcrossing, dus als je wil weten wat het is, klik dan hier om dat artikel terug te lezen. 
Ik had jullie dus beloofd dat ik een aantal artikels zou maken waarin ik de kaartjes aan jullie laat zien die ik ontvangen heb via postcrossing. Vandaag de eerste update - 8 kaartjes uit de VS, Tsjechië, Spanje, Duitsland, Rusland, Turkije en Taiwan! Benieuwd? Lees verder!

Dit was het eerste kaartje die ik ontvang, van Janet uit de VS.

Als tweede ontving ik dit, uit Taiwan. Ja, dit, want ik snap niet echt de bedoeling. Of nee - volgens mij snapte de verzender de bedoeling niet. Ik kreeg een envelop met een aantal kaartjes in, waar nergens iets op geschreven stond. Ik vond het een beetje vreemd, maar goed - post uit Taiwan!

Dit schattige kaartje komt uit Tsjechië.

Ik denk dat dit kaartje mijn favoriet is - zo schattig! Ik hou echt van katten. Deze kwam uit Duitsland.

Het volgende kaartje dat ik kreeg was deze, uit Spanje. Zo schattig, ik denk toch dat dit mijn favoriet is. Hij verzonden door Roc, een vijfjarig jongetje, die aan zijn moeder zegt wat ze moet schrijven en er dan nog wat leuke dingetjes bijstopt. Hoe leuk!? Het kaartje vond ik heel schattig, en de stickertjes! Echt heel erg leuk :)

Dit kaartje komt ook uit Tsjechië, en er staat een foto van Praag op. Zelf hou ik niet zo van zo'n soort kaartjes, dan vind ik zo'n schattig katje ofzo leuker. Maar goed, ik ben er natuurlijk heel blij mee - met alle kaartjes die ik ontvang!

Oh, samen met dat katje, is dit toch zeker ook een favoriet. Ik vind de tekening zo schattig! Dit kaartje komt van Rusland. Like!

En dan als laatste dit kaartje, verzonden vanuit Turkije. Ik snap niets van wat er op de voorkant staat, maar goed :)

Ik vond alle kaartjes natuurlijk heel erg leuk. Het kan je dag gewoon goedmaken als je thuiskomt en er ligt een kaartje voor je klaar, uit een totaal ander land... Ik vind het heel erg leuk :)
Liefs, Amber <3

1 comment:

  1. Leuk! Ik doe ook actief aan postcrossing. Je favoriete kaartjes zijn echt heel leuk!

    ReplyDelete