Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark Spring/Summer 2014 #3 ♥

Sorry, het zal de laatste zijn, haha :) 
Als jullie dit lezen, ga ik morgen naar de Primark. Dat wisten jullie natuurlijk al, haha :) Ik heb het echt al veel te veel gezegd, want ik kijk er zo erg naar uit. Nu maar hopen dat het niet te druk is, de collectie uitgebreid is en dat het verkeer een beetje meezit. Ik heb weer een paar dingetjes gevonden op de "What's new" van de site van de Primark... 
Jumpsuit met bloemenprint - £15

Schattige riempjes - £2

Basic roze topje met bloemenprint - £3

Schattig truitje met daisies - £4

Roze zonnebril met pilotenglazen - £2
Geen idee of dit mij zou staan, maar het ziet er zo gaaf uit!

Zwart jurkje met blauwe bloemetjes - £5
Voor 5 euro zou ik deze écht niet kunnen laten liggen - net als het volgende jurkje.

Groen jurkje met bloemen - £5

Zwarte sweater met bloemen - £14

Hope you enjoyed it <3
Liefs, Amber

No comments:

Post a Comment