Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Pull & Bear ♥

Hé allemaal! Oh, Pull & Bear, wat een geweldige winkel. Op de één of andere manier heb ik er nog nooit iets gekocht... Ik ken de winkel nog niet zo lang, maar op de webshop heb ik al zo veel supermooie items gespot! Die deel ik vandaag graag met jullie :)


Wauw, ik ben verliefd op deze trui! Lekker licht, en die kleurtjes zijn zo mooohoooi! Ik heb echt al zin om deze aan te doen op een zonnige lentedag. Deze trui kost €29,99.

Deze sweater vind ik echt leuk! Het is een roze trui met 'YES, WEEKEND' - print, haha, echt helemaal iets voor mij :) Deze kan je kopen voor €19,99.

Ook deze oversized sweater vind ik echt heel leuk! Die schattige kattenhoofdjes, cute! Het pas echt helemaal bij mij. Het is meer een soort 'lounge'-sweater, want hij ziet er redelijk groot en oversized uit op het model. Ook deze sweater kost €19,99.

Aw, wat een schattig zomerjurkje! Voor €25,99 kan je hem meenemen naar huis. Ik hou echt van floral printjes, ze zien er zo vrolijk uit!

Wat een schattige top dit! De bloemetjes maken het geheel toch net wat vrolijker. Deze kost €15,99.

Ik zoek al lang de perfecte tas, en ik denk dat ik ze gevonden heb :) De kleur is simpel bruin, maar om het toch nog wat leuker te maken, zijn er aan de zijkant nog wat aztec-achtige elementen. Voor €29,99 is hij van jou!


Dit lekker zomerse topje vind ik echt erg leuk! Het ziet er zo vrolijk uit. Je kan hem voor €12,99 mee naar huis nemen.


Weer een leuk zomerjurkje, I like! Het heeft ook een paar cut-outs aan de zijkanten (bij de oksels), wat het meteen wat leuker en minder simpel of saai maakt. Deze kost €39,99.


Dit truitje vind ik ook heel schattig. Echt iets voor de lente of de zomer! Voor €19,99 kan je hem al mee naar huis nemen.


Ookal heb ik al 2 paar sandaaltjes - bruine en zwarte - wil ik wel nog graag een paar in een kleurtje. Zoals deze mintgroene! Ik vind mintgroen een hele mooie en zomerse kleur ik heb op dit moment ook mintgroene nagellak op :), ik hou van deze schattige sandaaltjes! Ze kosten €19,99.


Wauw. Ik ben echt verliefd geworden op deze schoenen. Ik zag ze al in de shoplog van Lotte, en toen was het al liefde op het eerste gezicht. Echt wauw. Alles. Ik wil ze echt heel graag voor volgende herfst/winter! Je kan ze kopen voor €39,99.

Wat vinden jullie van mijn favorieten en van de Pull & Bear?
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment