Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Baby Lips. ♥

Geen column deze week, omdat Emma nog op skivakantie was. Volgende dinsdag is het weer gewoon aan Emma! Hopelijk vinden jullie dit niet te erg...
Hee! 
Ik weet niet waarom, maar soms heb ik gewoon zin om foto's te nemen. Als ik dan niet snel naar mooie plekken kan - zoals een bos, het strand of een vervallen fabriek ofzo -, neem ik er gewoon random dingen bij, waar ik dan foto's van ga maken. Tsja, dat had ik nu met mijn BabyLips. Ik wou eerst nog een review schrijven, maar omdat ik dacht dat iedereen nu wel alles weet over de BabyLips - iederéén schrijft erover - laat ik gewoon de foto's zien. 










Dit zijn de kleuren/smaken Pink Punch en Mint Fresh, maar intussen heb ik ook nog Hydrate (de blauwe). Ik hou van BabyLips!
Hebben jullie BabyLips? Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment