Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Beauty news #1 ♥

Hi!
Als echte blogger krijg ik vaak mailtjes van merken als er bijvoorbeeld een nieuw product of collectie uit is. Ik wil de leukste persberichten graag met jullie delen, maar dan bundel ik ze liever. Zo staat niet heel mijn blog vol, haha ;) In deze artikels hou ik jullie dus op de hoogte van nieuwe Limeted Editions, nieuwe producten, collecties en noem maar op. Het heet Beauty News, maar eigenlijk zet ik er ook webshops met sieraden of accessoires bij. Gewoon, omdat ik geen leukere naam vond ;)  Ook kunnen jullie soms een kortingscode verwachten van webshops!
Benieuwd? Lees mee ♥



Webstash
Webstash (klik) heeft sinds kort weer leuke nieuwe items in hun webshop, en ik vind ze zo leuk!
Ook is er een kortingscode; met de code 'Nieuws04' krijg je 10% korting op het hele assortiment!
Met de kortingscode '5euro' krijg je €5 shoppingmoney, bij besteding vanaf €20!
Hier enkele nieuwe beauties van Webstash










armbandje goudkleurig hartjes
Horloge 'Mustache' bruin zwart snor
MooiMobiel
Ook bij MooiMobiel worden er dingen weggegeven: de komende week krijg je een extra cadeau bij elke bestelling - en niet het eerste het beste cadeau - een set gratis witte earpods t.w.v. €7,95! Ook krijg je een gratis touchscreen, én gratis verzending. Ik zou zeggen: sla je slag!
Je krijgt dit cadeau als je bij je bestelling de code 'cadeau' typt.

Farmaline
Ook van de webshop Farmaline heb ik een leuke kortingscode voor jullie! Met de code 'BBAMBER' krijg je gratis verzending vanaf €20 in je winkelmandje, i.p.v. €40. Zo spaar je eigenlijk €20, haha :)


Essence
En ten slotte nog nieuws van het geweldige budgetmerk Essence - waarschijnlijk kent iedereen de nieuwe Limited Edition Cookies & Cream al, maar omdat ik zo enthousiast wordt van deze collectie, deel ik het toch maar met jullie ;)
essence collectie

essence blush
ess_Cookies&Cream_Blush.jpg
essence oogpotlood
essence lipgloss
essence handcreme
ess_Cookies&Cream_Feile.jpg
essence highlighter
essence nagellak
essence all in one
Ik vind de nieuwe Limited Edition echt geweldig! Deze LE ligt nu al in de winkels.

Dat was het! Ik denk dat ik zo één keer per maand een 'Beauty News'-artikel ga maken, zo blijven jullie op de hoogte van de leukste nieuwe producten, limited editions van merken of webshops - en af en toe kan je wel een kortingscode verwachten ;)
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment