Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Collective unboxing | Skinpharma, FreshWaterValley, MooiMobiel ♥

Hi!
De laatste week heb ik weer enkele pakketjes binnengekregen, die ik nu voor jullie ga unboxen. Het zijn alledrie webshops waar ik al eens mee samengewerkt had, namelijk Skinpharma, FreshWaterValley en MooiMobiel. Benieuwd wat ik kreeg? Lees verder :)
FreshWaterValley
Dit was de tweede keer dat ik met de Belgische webshop FreshWaterValley (klik) samenwerkte, en ik vind hun shop oprecht heel erg leuk! Sinds kort verkopen ze ook Urban Decay Naked 1 en 2, een aanrader dus om ze daar te kopen! Ook verkopen ze de bekende Lady Speedstick deo's, waar ik er een van opgestuurd heb gekregen, en lipsticks van Wet 'n Wild. Daarnaast verkopen ze ook nog veel varianten van de Clarasonic! Dat zijn mijn persoonlijke aanraders van de webshop, maar ze verkopen nog veel meer verzorgings- en schoonheidsproducten. Anyways, mijn pakketje!



 Deze keer mocht ik weer 3 producten kiezen die me interessant leken, en ben ik voor deze 3 gegaan. Over de Lady Speedstick aarzelde ik geen moment - ik wou zelf testen of het zijn hype waard is! Voor de rest koos ik nog een 'Buf-Puf', een soort sponsje om te scrubben. Na dit artikel weten jullie dat ik scrubben geweldig vind, dus dit vond ik wel perfect! Als derde en laatste product koos ik nog voor een lipstick van Wet 'n Wild, de vorige keer koos ik ook al een lipstick van dat merk, en ik wou graag nog eens een andere kleur proberen! Van deze drie producten komt nog een aparte, uitgebreide review per product.

Skinpharma
Dit was al mijn derde samenwerking met Skinpharma (klik), een webshop die merken als Vichy, Eucerin en La Roche-Posay verkoopt. Je moest dit keer weer een aantal screenshots maken en pagina's bezoeken en dan kreeg je als beloning een pakketje. Het pakketje was erg groot deze keer, een redelijk grote doos! Ik ga niet alle producten reviewen - de testers niet denk ik - wel de meesten, maar als jullie zeker van iets een review willen zien, laat het dan maar weten.


Dit was alles wat erin zat! Best wel veel dus, ook een paar fullsize-producten. Heel leuk!

Dit kan ik niet echt reviewen, gewoon omdat ik geen last heb van schimmelnagels, haha. Misschien komt het ooit nog van pas!
Ik kan het product niet meer terugvinden op de webshop, maar hier vind je nog andere producten van I-Say.

Hier ben ik wel heel blij mee en kan ik zeker iets mee doen! Het is een lichaamsscrub van Vichy voor de droge of gevoelige huid - en hoewel mijn huid niet zo droog of gevoelig is, kan ik hem denk ik wel testen. 

Van deze bodylotion heb ik een mini ontvangen, maar bodylotions zijn altijd leuk! Ik denk dat ik deze ook ga reviewen.

En tot slot nog deze 2 testertjes. Ik denk niet dat ik deze uitgebreid zal testen, gewoon omdat ik daarvoor te weinig heb gekregen.

 MooiMobiel
De vorige keer dat ik samenwerkte met MooiMobiel (klik)  mocht ik €20,- shoptegoed weggeven aan één van mijn lezers. Deze keer wordt het weer een winactie, maar dan met prijzen die ik zelf gekozen heb! Hier komt nog een apart artikel over - heel binnenkort, hou mijn blog dus in de gaten! - waar ik je uitleg wat je moet doen om te kunnen winnen. Hier al een preview van de prijzen!

Bij elke bestelling krijg je een cadeautje, en deze keer was het een pen, waar de achterkant een soort pennetje is voor op je tablet/smartphone. Superhandig! Dit kan iedereen wel gebruiken, denk ik.

Ik koos als eerste deze earpods, roze! Ze zijn van Apple en redelijk prijzig voor oortjes, dus volgens mij zijn ze van hele goede kwaliteit. Er zit ook een afstandsbediening bij! Deze zal je o.a. kunnen winnen!

Ook deze standaardjes koos ik, ik vind ze superschattig en -handig! Je kan ze met het zuignapje vastmaken aan je telefoon/smartphone/tablet, en dan kan je ze recht laten staan. Er zitten er 4 in een pakketje.

Dat waren de 3 pakketjes! Laat zeker weten waar je graag nog een review van zou willen zien, dan hou ik daar rekening mee. De winactie komt binnenkort online!
Liefs, Amber <3

No comments:

Post a Comment